| HR minimum pro manažery Efektivní výběr zaměstnance Adaptační proces nových zaměstnanců Autorita, image a role reprezentace Situační styly… |
| Vzdělanostní a kompetenční problematika v rámci EU Systémy firemního vzdělávání a rozvoje Kompletní zpracování vzdělávacího a rozvojového systému… |
| Principy a zásady efektivní komunikace Druhy komunikace Principy strukturované komunikace Telefonická komunikace, TeleMarketing Neverbální… |
| Druhy komunikace Neverbální komunikace Přesvědčivá prezentace, umění veřejně vystoupit Prvky a principy efektivní prezentace (příprava – využití… |
| Time Management Stress Management Work and Life Balance |
| Osobnost manažera, vedoucího pracovníka Principy a zásady efektivní komunikace Druhy komunikace Telefonická komunikace Neverbální komunikace… |
| Principy a zásady efektivní komunikace Druhy komunikace Profesionální telefonická komunikace (vč. TeleSales, TeleMarketing) Vedení akvizičního… |
| V následujících oblastech : analýza potřeb a projekce vzdělávání řízení lidských zdrojů, vzdělávání a rozvoj pracovníků komunikační dovednosti… |
| Koučování se uplatňuje jako jedna z nejvýznamnějších forem vedení lidí. Je založena na aktivním poznání, učení a tréninku koučovaného, který je… |
| Mentoring je způsob vedení zaměstnanců, který funguje na principu rozvíjení méně zkušených jednotlivců (mentorovaných), osobami staršími a zkušenými v… |
| Facilitace umožňuje – osobou zkušeného, často externího facilitátora - dovést skupinu účastníků porady, workshopu nebo složitého jednání na dané téma… |
| Profesionální asistentka jako podpora managementu Principy a zásady efektivní komunikace Druhy komunikace Principy strukturované komunikace… |
| HR minimum pro manažery Efektivní výběr zaměstnance Adaptační proces nových zaměstnanců Autorita, image a role reprezentace Situační styly… |
| Vzdělanostní a kompetenční problematika v rámci EU Systémy firemního vzdělávání a rozvoje Kompletní zpracování vzdělávacího a rozvojového systému… |
| Principy a zásady efektivní komunikace Druhy komunikace Principy strukturované komunikace Telefonická komunikace, TeleMarketing Neverbální… |
| Druhy komunikace Neverbální komunikace Přesvědčivá prezentace, umění veřejně vystoupit Prvky a principy efektivní prezentace (příprava – využití… |
| Time Management Stress Management Work and Life Balance |
| Osobnost manažera, vedoucího pracovníka Principy a zásady efektivní komunikace Druhy komunikace Telefonická komunikace Neverbální komunikace… |
| Principy a zásady efektivní komunikace Druhy komunikace Profesionální telefonická komunikace (vč. TeleSales, TeleMarketing) Vedení akvizičního… |
| V následujících oblastech : analýza potřeb a projekce vzdělávání řízení lidských zdrojů, vzdělávání a rozvoj pracovníků komunikační dovednosti… |
| Koučování se uplatňuje jako jedna z nejvýznamnějších forem vedení lidí. Je založena na aktivním poznání, učení a tréninku koučovaného, který je… |
| Mentoring je způsob vedení zaměstnanců, který funguje na principu rozvíjení méně zkušených jednotlivců (mentorovaných), osobami staršími a zkušenými v… |
| Facilitace umožňuje – osobou zkušeného, často externího facilitátora - dovést skupinu účastníků porady, workshopu nebo složitého jednání na dané téma… |
| Profesionální asistentka jako podpora managementu Principy a zásady efektivní komunikace Druhy komunikace Principy strukturované komunikace… |
| HR minimum pro manažery Efektivní výběr zaměstnance Adaptační proces nových zaměstnanců Autorita, image a role reprezentace Situační styly… |
| Vzdělanostní a kompetenční problematika v rámci EU Systémy firemního vzdělávání a rozvoje Kompletní zpracování vzdělávacího a rozvojového systému… |
| Principy a zásady efektivní komunikace Druhy komunikace Principy strukturované komunikace Telefonická komunikace, TeleMarketing Neverbální… |
| Druhy komunikace Neverbální komunikace Přesvědčivá prezentace, umění veřejně vystoupit Prvky a principy efektivní prezentace (příprava – využití… |
| Time Management Stress Management Work and Life Balance |
| Osobnost manažera, vedoucího pracovníka Principy a zásady efektivní komunikace Druhy komunikace Telefonická komunikace Neverbální komunikace… |
| Principy a zásady efektivní komunikace Druhy komunikace Profesionální telefonická komunikace (vč. TeleSales, TeleMarketing) Vedení akvizičního… |
| V následujících oblastech : analýza potřeb a projekce vzdělávání řízení lidských zdrojů, vzdělávání a rozvoj pracovníků komunikační dovednosti… |
| Koučování se uplatňuje jako jedna z nejvýznamnějších forem vedení lidí. Je založena na aktivním poznání, učení a tréninku koučovaného, který je… |
| Mentoring je způsob vedení zaměstnanců, který funguje na principu rozvíjení méně zkušených jednotlivců (mentorovaných), osobami staršími a zkušenými v… |
| Facilitace umožňuje – osobou zkušeného, často externího facilitátora - dovést skupinu účastníků porady, workshopu nebo složitého jednání na dané téma… |
| Profesionální asistentka jako podpora managementu Principy a zásady efektivní komunikace Druhy komunikace Principy strukturované komunikace… |
| HR minimum pro manažery Efektivní výběr zaměstnance Adaptační proces nových zaměstnanců Autorita, image a role reprezentace Situační styly… |
| Vzdělanostní a kompetenční problematika v rámci EU Systémy firemního vzdělávání a rozvoje Kompletní zpracování vzdělávacího a rozvojového systému… |
| Principy a zásady efektivní komunikace Druhy komunikace Principy strukturované komunikace Telefonická komunikace, TeleMarketing Neverbální… |
| Druhy komunikace Neverbální komunikace Přesvědčivá prezentace, umění veřejně vystoupit Prvky a principy efektivní prezentace (příprava – využití… |
| Time Management Stress Management Work and Life Balance |
| Osobnost manažera, vedoucího pracovníka Principy a zásady efektivní komunikace Druhy komunikace Telefonická komunikace Neverbální komunikace… |
| Principy a zásady efektivní komunikace Druhy komunikace Profesionální telefonická komunikace (vč. TeleSales, TeleMarketing) Vedení akvizičního… |
| V následujících oblastech : analýza potřeb a projekce vzdělávání řízení lidských zdrojů, vzdělávání a rozvoj pracovníků komunikační dovednosti… |
| Koučování se uplatňuje jako jedna z nejvýznamnějších forem vedení lidí. Je založena na aktivním poznání, učení a tréninku koučovaného, který je… |
| Mentoring je způsob vedení zaměstnanců, který funguje na principu rozvíjení méně zkušených jednotlivců (mentorovaných), osobami staršími a zkušenými v… |
| Facilitace umožňuje – osobou zkušeného, často externího facilitátora - dovést skupinu účastníků porady, workshopu nebo složitého jednání na dané téma… |
| Jedná se o odborné služby a aktivity profesionála, kterého si daná společnost na dobu určitou najímá pro dosažení předem stanoveného cíle v jasném… |
| Profesionální asistentka jako podpora managementu Principy a zásady efektivní komunikace Druhy komunikace Principy strukturované komunikace… |
| Mentoring je způsob vedení zaměstnanců, který funguje na principu rozvíjení méně zkušených jednotlivců (mentorovaných), osobami staršími a zkušenými v… |
| HR minimum pro manažery Efektivní výběr zaměstnance Adaptační proces nových zaměstnanců Autorita, image a role reprezentace Situační styly… |
| Vzdělanostní a kompetenční problematika v rámci EU Systémy firemního vzdělávání a rozvoje Kompletní zpracování vzdělávacího a rozvojového systému… |
| Principy a zásady efektivní komunikace Druhy komunikace Principy strukturované komunikace Telefonická komunikace, TeleMarketing Neverbální… |
| Druhy komunikace Neverbální komunikace Přesvědčivá prezentace, umění veřejně vystoupit Prvky a principy efektivní prezentace (příprava – využití… |
| Time Management Stress Management Work and Life Balance |
| Osobnost manažera, vedoucího pracovníka Principy a zásady efektivní komunikace Druhy komunikace Telefonická komunikace Neverbální komunikace… |
| Principy a zásady efektivní komunikace Druhy komunikace Profesionální telefonická komunikace (vč. TeleSales, TeleMarketing) Vedení akvizičního… |
| V následujících oblastech : analýza potřeb a projekce vzdělávání řízení lidských zdrojů, vzdělávání a rozvoj pracovníků komunikační dovednosti… |
| Koučování se uplatňuje jako jedna z nejvýznamnějších forem vedení lidí. Je založena na aktivním poznání, učení a tréninku koučovaného, který je… |
| Profesionální asistentka jako podpora managementu Principy a zásady efektivní komunikace Druhy komunikace Principy strukturované komunikace… |