| Dokážete zaujmout vaší prezentací? Poslouchají vás, nebo se baví mezi sebou, když se vy potíte před plátnem? Samotná příprava srozumitelné a zajímavé… |
| Zdraví první zákazník nebo dodavatel? Kdo platí na obchodním obědě? Je nezdvořilé odmítnout nabízené občerstvení nebo se posadit bez vyzvání?… |
| Nemáš druhou šanci udělat dobrý první dojem… To, co se nám mnohdy jeví jako klišé, je nástrojem pro budování dlouhodobého vztahu. První dojem totiž… |
| Více jak 80 % z toho, co je na nás vidět, jsou oděvy. Jsou nedílnou součástí naší komunikace. Jsou více než jen oblečení. Oděv je vyjádřením úcty ke… |
| Setkávání s lidmi a získávání přátel mezi zákazníky – v tom spočívá tajemství úspěchu. Pokud máme dostatek dobrých přátel, cítíme se šťastnější… |
| V obchodě hrají svou roli vztahy a nejen výkonností složky prodeje. Směr k prodeji vztahovému je směr, kterým se nutně musí vydat každá obchodní firma… |
| Pokud dnes na něčem stojí svět, tak jsou to vztahy. Jejich budování však závisí právě na lidech. Účastníci se dozví, jak se moderní etiketa vyvíjí v… |
| Dokážete zaujmout vaší prezentací? Poslouchají vás, nebo se baví mezi sebou, když se vy potíte před plátnem? Samotná příprava srozumitelné a zajímavé… |
| Zdraví první zákazník nebo dodavatel? Kdo platí na obchodním obědě? Je nezdvořilé odmítnout nabízené občerstvení nebo se posadit bez vyzvání?… |
| Vyhovět požadavku předepsaného oděvu, který je často uveden na pozvánce, patří k základům zdvořilosti a úcty. Velká část z toho, co je na nás vidět… |
| Nemáš druhou šanci udělat dobrý první dojem… To, co se nám mnohdy jeví jako klišé, je nástrojem pro budování dlouhodobého vztahu. První dojem totiž… |
| Více jak 80 % z toho, co je na nás vidět, jsou oděvy. Jsou nedílnou součástí naší komunikace. Jsou více než jen oblečení. Oděv je vyjádřením úcty ke… |
| Setkávání s lidmi a získávání přátel mezi zákazníky – v tom spočívá tajemství úspěchu. Pokud máme dostatek dobrých přátel, cítíme se šťastnější… |
| V obchodě hrají svou roli vztahy a nejen výkonností složky prodeje. Směr k prodeji vztahovému je směr, kterým se nutně musí vydat každá obchodní firma… |
| Pokud dnes na něčem stojí svět, tak jsou to vztahy. Jejich budování však závisí právě na lidech. Účastníci se dozví, jak se moderní etiketa vyvíjí v… |
| Dokážete zaujmout vaší prezentací? Poslouchají vás, nebo se baví mezi sebou, když se vy potíte před plátnem? Samotná příprava srozumitelné a zajímavé… |
| Zdraví první zákazník nebo dodavatel? Kdo platí na obchodním obědě? Je nezdvořilé odmítnout nabízené občerstvení nebo se posadit bez vyzvání?… |
| Vyhovět požadavku předepsaného oděvu, který je často uveden na pozvánce, patří k základům zdvořilosti a úcty. Velká část z toho, co je na nás vidět… |
| Nemáš druhou šanci udělat dobrý první dojem… To, co se nám mnohdy jeví jako klišé, je nástrojem pro budování dlouhodobého vztahu. První dojem totiž… |
| Více jak 80 % z toho, co je na nás vidět, jsou oděvy. Jsou nedílnou součástí naší komunikace. Jsou více než jen oblečení. Oděv je vyjádřením úcty ke… |
| Setkávání s lidmi a získávání přátel mezi zákazníky – v tom spočívá tajemství úspěchu. Pokud máme dostatek dobrých přátel, cítíme se šťastnější… |
| V obchodě hrají svou roli vztahy a nejen výkonností složky prodeje. Směr k prodeji vztahovému je směr, kterým se nutně musí vydat každá obchodní firma… |
| Pokud dnes na něčem stojí svět, tak jsou to vztahy. Jejich budování však závisí právě na lidech. Účastníci se dozví, jak se moderní etiketa vyvíjí v… |
| Dokážete zaujmout vaší prezentací? Poslouchají vás, nebo se baví mezi sebou, když se vy potíte před plátnem? Samotná příprava srozumitelné a zajímavé… |
| Zdraví první zákazník nebo dodavatel? Kdo platí na obchodním obědě? Je nezdvořilé odmítnout nabízené občerstvení nebo se posadit bez vyzvání?… |
| Vyhovět požadavku předepsaného oděvu, který je často uveden na pozvánce, patří k základům zdvořilosti a úcty. Velká část z toho, co je na nás vidět… |
| Nemáš druhou šanci udělat dobrý první dojem… To, co se nám mnohdy jeví jako klišé, je nástrojem pro budování dlouhodobého vztahu. První dojem totiž… |
| Více jak 80 % z toho, co je na nás vidět, jsou oděvy. Jsou nedílnou součástí naší komunikace. Jsou více než jen oblečení. Oděv je vyjádřením úcty ke… |
| Setkávání s lidmi a získávání přátel mezi zákazníky – v tom spočívá tajemství úspěchu. Pokud máme dostatek dobrých přátel, cítíme se šťastnější… |
| V obchodě hrají svou roli vztahy a nejen výkonností složky prodeje. Směr k prodeji vztahovému je směr, kterým se nutně musí vydat každá obchodní firma… |
| Pokud dnes na něčem stojí svět, tak jsou to vztahy. Jejich budování však závisí právě na lidech. Účastníci se dozví, jak se moderní etiketa vyvíjí v… |
| Dokážete zaujmout vaší prezentací? Poslouchají vás, nebo se baví mezi sebou, když se vy potíte před plátnem? Samotná příprava srozumitelné a zajímavé… |
| Zdraví první zákazník nebo dodavatel? Kdo platí na obchodním obědě? Je nezdvořilé odmítnout nabízené občerstvení nebo se posadit bez vyzvání?… |
| Vyhovět požadavku předepsaného oděvu, který je často uveden na pozvánce, patří k základům zdvořilosti a úcty. Velká část z toho, co je na nás vidět… |
| Nemáš druhou šanci udělat dobrý první dojem… To, co se nám mnohdy jeví jako klišé, je nástrojem pro budování dlouhodobého vztahu. První dojem totiž… |
| Více jak 80 % z toho, co je na nás vidět, jsou oděvy. Jsou nedílnou součástí naší komunikace. Jsou více než jen oblečení. Oděv je vyjádřením úcty ke… |
| Pokud dnes na něčem stojí svět, tak jsou to vztahy. Jejich budování však závisí právě na lidech. Účastníci se dozví, jak se moderní etiketa vyvíjí v… |
| Vyhovět požadavku předepsaného oděvu, který je často uveden na pozvánce, patří k základům zdvořilosti a úcty. Velká část z toho, co je na nás vidět… |
| Setkávání s lidmi a získávání přátel mezi zákazníky – v tom spočívá tajemství úspěchu. Pokud máme dostatek dobrých přátel, cítíme se šťastnější… |
| V obchodě hrají svou roli vztahy a nejen výkonností složky prodeje. Směr k prodeji vztahovému je směr, kterým se nutně musí vydat každá obchodní firma… |