Uživatelská podpora - vhodné i pro absolventy

Firma Česká spořitelna, a.s.
Místo pracoviště Budějovická 1518 13a Praha Michle 14000
Kontaktní osoba Klára Svobodová
RegionPraha

Co budete dělat:

  • Poznáte bankovní prostředí a stanete se expertem na bankovní aplikace
  • Budete pomáhat kolegům v bance s řešením problémů, na které již nestačí helpdesk
  • Pracovat se systémem ServiceNow, který je určený pro reportování a správu incidentů
  • Budete testovat nové verze aplikací, než je začnou používat kolegové
  • Spolupracovat s týmem vývojářů, testerů a analytiků při řešení incidentů

Co by Vám nemělo chybět:

  • Komunikační dovednosti – budete v každodenním kontaktu s uživateli
  • Proaktivní přístup k řešení incidentů
  • Není potřeba, abyste měl/a zkušenost s bankovním prostředím. *Pokud máte pozitivní vztah k IT, naši zkušení kolegové Vás rádi vše naučí

U nás získáte možnost:

  • Být součástí agilních týmů složených z expertů z rozdílných oblastí IT a bankovnictví
  • Předávat své know-how kolegům v týmu a naopak se učit to, v čem oni vynikají
  • Profesní růst, příležitost zužitkovat nabyté znalosti a vyzkoušet si další týmové role 

Navíc ke mzdě nabízíme jedny z nejlepších benefitů na trhu:
 

  • 42 dnů volna (25 dní dovolené, 5 dní zdravotního volna bez udání důvodu, 1 den volna navíc každý měsíc pro skvělý work-life balance)
  • 120 Kč za odpracovaný den ve stravenkách - plně hrazené zaměstnavatelem
  • příspěvek 9 600 Kč do Cafeterie (možnost Multisport karty)
  • zvýhodněné bankovní produkty
  • příspěvek na penzijní pojištění – až 28 800 Kč/rok
  • zvýhodněný mobilní tarif, nákup automobilů (Škoda, Opel, Volkswagen a další), nákup elektroniky (Datart, Dell a další), nákup zájezdů (Čedok, Exim Tours, Invia a další), cestování vlakem - Leo Express, občerstvení na Budějovické (KFC, UGO, Paul, Costa) a mnoho dalších