Co bude vaší náplní práce?
- Samostatný výkon účetních operací za svěřenou oblast účetnictví - zaúčtování pořízení, zařazení a odpisů majetku do účetního systému a jeho následná kontrola.
- Zpracování měsíční závěrky za oblast majetku, dokladové inventarizace, podklady pro audit.
- Komunikace a spolupráce s interním (spolupracující útvary) a externím (dodavatelé, odběratelé, apod.) klientem.
Co od vás očekáváme?
- SŠ vzdělání ekonomického směru.
- Praktická znalost účetnictví za oblast majetku výhodou.
- Uživatelská znalost MS Office (Excel, Word).
- Schopnost analytického uvažování.
- Samostatnost, spolehlivost, týmový přístup.
- Znalost SAP výhodou.
Na co se u nás můžete těšit?
- Flexibilní pracovní dobu a možnost práce z domova 2-3 dny v týdnu.
- Moderní open space a dostupnost na metru C.
- 5 týdnů dovolené a 5 SickDays, dohromady tedy až 6 týdnů volna.
- Roční příspěvek do Cafeterie až 12 000 Kč, které se vztahují na sport, kulturu, cestování, zdraví apod.
- Stravenkový poušál - příspěvek na stravování ve výši 66 Kč/den formou příspěvku do mzdy.
- Slevy na firemní produkty např. cestovní pojištění, havarijní pojištění a mnoho dalšího.
Doplňující informace:
- pracoviště: Praha 4 - Pankrác
- nástup: dle dohody
Těšíme se na Vámi zaslaný strukturovaný životopis v českém jazyce.
Obrázek v inzerátu
detail-4