Máte zkušenost s prací Fakturanta/ky? Rád/a byste pracoval/a přímo v centru Prahy?
Tak nečekejte a zašlete mi Váš životopis!!!
Momentálně obsazujeme pozici Účetní asistent, budete mít na starosti:
* Každodenní správa příchozích faktur, prověření přesnosti a shody dat, zajištění schválení faktur v rámci interního pracovního postupu.
* Odpovědnost za řádné sledování všech faktur přijatých od třetích stran a kanceláří a jejich správné přidělení nákladovým střediskům a místům
* Spolupráce s vedoucím účetním při evidenci faktur.
* Komunikace s dodavateli, interními týmy a kolegy z finančních týmů v celé Evropě.
* Pomoc s administrativou ve vztahu k alokaci nákladů v rámci Evropy a celého světa.
* Jednání s dodavateli, jinými kancelářemi a finančními týmy, pokud jde o ověření přesnosti dat, řešení neshod a objasnění podkladové dokumentace.
* Zpracování souhrnů na měsíční / čtvrtletní bázi.
* Příprava měsíčního reportingu
* Ad hoc spolupráce na regionálních projektech (např. reporting, implementace systému, zavádění nových procesů).
POŽADAVKY
* Minimálně 2 roky zkušeností na podobné pozici v mezinárodním prostředí - podmínkou
* Zkušenosti v jednání s externími a interními dodavateli a udržováním efektivních pracovních vztahů
* Vynikající znalost anglického jazyka slovem a písmem
* Velmi dobrá znalost práce s MS Office - Excel podmínkou
* Zkušenosti s účetním softwarem a znalost daňové a účetní legislativy ČR jsou výhodou.
* Samostatnost a zvládat stresové situace
DALŠÍ INFORMACE
Benefity:
* 5 týdnů dovolené
* 3 sick days
* 2 dny osobního volna (pochůzky po úřadech atd.)
* Stravenky
* Možnost dalšího vzdělávání
Zašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce.
Více podobných pozic naleznete na www.grafton.cz/cs/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition
Referenční číslo: 19-11-312083/FB