Tým ombudsmana_Specialista/ka řešení stížností a žádostí

Firma Česká spořitelna, a.s.
Místo pracoviště Olbrachtova 1929 62 Praha Krč 14000
Kontaktní osoba Petra Fraňková
RegionPraha

Máte chuť:

  • řešit eskalované stížnosti a žádosti klientů ve složitých životních situacích
  • průběžně komunikovat s klienty jak v češtině, tak i v angličtině
  • zjišťovat očekávání klientů a hledat pro ně přijatelné řešení
  • shromažďovat dostupné podklady, pečlivě je prověřovat a následně zjišťovat, zda došlo k chybě a kde
  • identifikovat kořenové příčiny stížností a pracovat na jejich trvalém odstranění
  • spolupracovat s týmy napříč bankou při hledání řešení pro klienta
  • poskytovat konzultace při řešení stížností kolegům z týmu Péče o klienty a z pobočkové sítě 

Budeme si rozumět, pokud:

  • za sebou již máte pracovní zkušenosti, nebo pokud jste čerstvým absolventem/kou VŠ, při jejímž studiu jste absolvoval/a zahraniční stáž a současně jste aspoň 0,5 roku pracoval/a v oblasti klientských služeb
  • máte zdravé sebevědomí a zároveň máte opravdu rád/a lidi
  • umíte projevit pochopení, dát najevo lidskost a nebojíte se být nárazníkem silných emocí, kterým klienti ve složitých situacích čelí
  • umíte emoce klientů i vaše zvládat, negativní emoce si neberete osobně 
  • máte schopnost rychle se zorientovat v problému, umíte si zachovat chladnou hlavu ve složitých situacích a řešit problémy s nadhledem
  • chcete přicházet věcem na kloub, pečlivost a smysl pro detail je pro vás samozřejmostí
  • nevzdáváte se při prvním neúspěchu a zároveň umíte přiznat chybu
  • nebojíte se předávat nepříjemnou zpětnou vazbu kolegům, když zjistíte, že za stížností je lidská chyba, zpětnou vazbu umíte předat lidsky a citlivě
  • jste trpělivý/á, schopný/á naslouchat a současně srozumitelně vysvětlovat složitou problematiku
  • jste empatický/á, iniciativní a vynalézavý/á při hledání řešení, od hledání řešení vás neodradí ani to, když jiní říkají, že „to nejde“
  • máte smysl pro odpovědnost a férovost
  • se nebojíte rozhodnutí a odpovědnosti za něj
  • máte výborné komunikační dovednosti (jak ústní, tak i písemný projev) 
  • ovládáte angličtinu na pokročilé úrovni slovem i písmem – část rozhovoru se zájemci povedeme v AJ
  • jste týmový hráč/ka
  • znalost produktů a prostředí banky je výhodou

U nás získáte:

  • zajímavou a zodpovědnou práci
  • po zaškolení flexibilní pracovní dobu, možnost řídit si svůj čas, včetně možnosti pracovat z domova za předpokladu zachování vysoké kvality odvedené práce 
  • možnosti odborného rozvoje a vzdělávání
  • prostor pro seberealizaci a uplatnění vlastních nápadů v oblasti zlepšování klientské zkušenosti
  • skvělý tým, kde si navzájem vycházíme vstříc a jsme si oporou
  • profesní perspektivu v zázemí mezinárodní banky
  • motivující mzdové ohodnocení  

Navíc ke mzdě nabízíme jedny z nejlepších benefitů na trhu:
 
  • 42 dnů volna (25 dní dovolené, 5 dní zdravotního volna bez udání důvodu, 1 den volna navíc každý měsíc pro skvělý work-life balance)
  • 120 Kč za odpracovaný den ve stravenkách - plně hrazené zaměstnavatelem
  • příspěvek 9 600 Kč do Cafeterie (možnost Multisport karty)
  • zvýhodněné bankovní produkty
  • příspěvek na penzijní pojištění – až 28 800 Kč/rok
  • zvýhodněný mobilní tarif, nákup automobilů (Škoda, Opel, Volkswagen a další), nákup elektroniky (Datart, Dell a další), nákup zájezdů (Čedok, Exim Tours, Invia a další), cestování vlakem - Leo Express, občerstvení na Budějovické (KFC, UGO, Paul, Costa) a mnoho dalších