Team leader pro call centrum

Firma Manpower
Kontaktní osoba Miroslava Fišerová
Kontaktní telefon +420731644323
RegionPraha

Detail pozice

Náplní Vaší práce bude zajistit efektivní plnění náborového procesu na straně kontaktního centra a marketingu. Budete odpovědný za koordinaci náborového plánu, měření úspěšnosti a aktualizaci dle požadavků. Mezi hlavní body vaší práce bude patřit:

Identifikovat vhodné způsoby získávání kandidátů.

Přejímat požadavky projektů.

Navrhovat a koordinovat přípravu marketingového plánu.

Sdílet výsledky do projektového týmu a řešit změny v plánování.

Zajišťovat zaškolování v případě nových členů týmu.

Vyhodnocovat práci členů týmu kontaktního centra a navrhovat akční kroky ke zlepšení.

Zajišťovat administrativu spojenou s vedením týmu (př. docházka, evidence procesů).

Udržovat pravidelnou a stálou komunikaci s týmem, klienty a kandidáty.

Rozvíjet a motivovat členy týmu.

Požadujeme

Od vás očekáváme:

Předchozí zkušenosti v HR, oblast vzdělávání, rozvoje zaměstnanců nebo marketingu na pozici Team leadera.

Aj na komunikativní úrovni.

Schopnost týmové práce, velmi dobré organizační a komunikační dovednosti.

Nabízíme

Co za to nabízíme?

Samostatnou a zodpovědnou práci, budete se tak moci podílet na úspěchu celé společnosti.

Motivační mzdové ohodnocení - fixní mzda a bonusy.

Zázemí stabilní mezinárodní společnosti jakou je ManpowerGroup.

Řadu benefitů a příležitostí k rozvíjení se - 28 dní volna (dovolená, sick days), možnost home office, kurzy angličtiny v rámci pracovní doby, stravenky, body do cafeterie, mobil i pro soukromé účely a mnoho dalších výhod.

Propracovaný systém zaškolení, následné vzdělávání a rozvoj.

Možnost zúročení profesních znalostí a zkušeností.

Nástup ideálně ihned.