Do útvaru Správy pojištění, hledáme z Prahy a okolí nového kolegu!
Co u nás budete dělat?
- Komunikovat s našimi obchodními partnery nebo obchodníky primárně prostřednictvím telefonu či e-mailu a poskytovat jim informace z oblasti životního nebo neživotního retailového pojištění.
- Zodpovídat dotazy ke stavu pojistných smluv a odpovídat na neproduktové dotazy.
- Pomáhat sestavovat smlouvy kolegům z obchodu, vyhledávat informace v interních směrnicích, pojistných podmínkách a orientovat se v aplikacích nebo pomůckách Generali České pojišťovny.
- Spolupracovat s kolegy napříč odděleními, komunikovat s metodickou podporou a produktovým útvarem.
Co očekáváme?
- Ukončené středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou,
- Uživatelskou znalost práce s PC (MS Excel, MS Word),
- Samostatnou a komunikativní osobnost s aktivním přístupem a časovou flexibilitou,
- Praxe v pojišťovnictví výhodou (není podmínkou),
- Chuť pracovat, protože vše vás tu naučíme.
Co Vám můžeme nabídnout?
- Po zapracování možnost Home Office (až 2 - 3 dny v týdnu)
- Stabilitu a zázemí významné společnosti
- Příjemné a přátelské pracovní prostředí
- Možnost vzdělávání a odborný a kariérní postup
- Bohatý systém benefitů – příspěvek do Cafeterie ve výši 12 000 Kč/rok, 5 týdnů dovolené a dalších 5 dnů volna navíc, příspěvek na stravování, Multisport karta, příspěvek na penzijní připojištění a životní pojištění nebo slevy na naše pojistné produkty. Práci si také zpestřujeme různými firemními akcemi a soutěžemi.
Doplňující informace:
- Pracovní doba: 8 hodin + půlhodinová pauza na oběd (směny v rozmezí 8:00 - 17:30)
- Nástup: 1. 8. 2022
- Místo pracoviště: Praha - Pankrác
Těšíme se na Vámi zaslaný strukturovaný životopis v českém jazyce.
Obrázek v inzerátu
detail-4