Specialista zákaznického servisu s AJ

Firma Manpower
Kontaktní osoba Petra Šedová
RegionPraha

Detail pozice

Budete zodpovědný/á zejména za:

- Přijímání a zpracování objednávek a požadavků skrze interní systém či telefon
- 80% času se jedná o administrativu, 20% o telefonický kontakt
- Spolupráce se zahraničními kolegy, distributory a sklady
- Podílení se na zkvalitnění procesů a vzájemné spolupráce
- Různé administrativní činnosti

Požadujeme

Jakého člověka hledáme?

- Předchozí zkušenost se zpracováním objednávek/požadavků nebo obdobně zaměřené pozice ze zákaznického servisu/logistiky
- Znalost AJ na pokročilé úrovni (denní komunikace)
- Výborné komunikační dovednosti a pozitivní přístup
- Samostatnostného, který je schopný určit si priority
- Týmový hráč, který dokáže být i nápomocný kolegům

Nabízíme

S čím u nás můžete počítat:

- Zázemí společnosti, která poskytuje technologie řešící problémy na celém světě (např. zdravotnictví, bezpečnost, komunikace)
- Úzká spolupráce v kolektivu okolo 10 kolegů
- Smlouva na dobu neurčitou
- Benefitní program a další balíček benefitů (25 dní dovolené, cafeterie, multisport karta, sick days, příspěvek na penzijko, finanční podpora v době nemoci)
- Finanční ohodnocení, které koresponduje s Vašimi zkušenostmi a očekáváním
- Postupný kariérní rozvoj a růst
- Kanceláře v blízkosti metra Chodov

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace