Specialista zákaznického centra

Firma KATRO SERVIS s.r.o.
Místo pracoviště U Potoka 267, Podmoklice, 513 01 Semily
Kontaktní osoba Bc. Monika Bartheldy
RegionLiberecký

Detail pozice:

Co očekáváme SŠ vzdělání předchozí zkušenosti s prací v zákaznickém servisu výhodou dobré komunikační dovednosti a příjemné vystupování po telefonu bezchybnou znalost českého jazyka (mluvený i psaný projev) rychlé psaní na PC běžná uživatelská znalost práce s kancelářskými programy MS Office (Outlook, Word, Excel) související administrativní činnost každodenní komunikace s jinými odděleními v rámci společnost Pracovní nástroje CRM system (ISP admin), ABRA, výpočetní technika, telefon, kopírka a další zařízení. Osobnostní vlastnosti Pracovník by měl být plný energie, obchodního ducha a s chutí pomáhat zákazníkům. Dále by měl být soustředěný, spolehlivý a přesný. Zaměstnanecké benefity Mobilní telefon i pro osobní účely Internetové připojení a TV Kariérní růst Příjemné pracovní prostředí Velmi dobrá dostupnost Vzdělávací kurzy a školení Pracovní doba: 8:00 - 17:00 Notebook, mobilní telefon, internet a TV v bydlišti zdarma kontakt: e-mailem