- Jste orientováni na výsledek?
- Rozumíte pojišťovnictví a baví vás učit se nové věci?
- Jste komunikativní a záleží vám na dobře odvedené práci?
- Do útvaru ROZVOJ A PODPORA DISTRIBUCE hledáme nového kolegu či kolegyni, který/á bude zodpovídat za aktualizaci, rozvoj a vylepšování procesu prodeje neživotního pojištění.
Co je náplní práce?
- Odpovědnost za prodejní proces zprostředkovatelů Generali České pojišťovny
- Koordinace přípravy prodejních pomůcek a předávání informací k distribuci tiskopisů
- Úpravy obsahu Obchodního portálu (intranet pro obchodníky)
- Správa slevových budgetů – rozdělení a evidence čerpání
- Vytváření a správa Interních předpisů
- Spolupráce s kolegy napříč útvary – Právní, Marketing, IT a HR
- Předávání informací do distribucí, komunikace s Regionálními ředitelstvími a podpůrnými týmy pro obchod
- Spolupráce na přípravě inovačního plánu
- Aktivní zapojení do celofiremních projektů
Co je k práci potřeba?
- Znalost procesu prodeje pojištění
- Zkušenosti s prodejem či servisem pojistných nebo finančních produktů výhodou (není podmínkou)
- Aktivní přístup, vnímání souvislostí, důslednost
- Komunikativní osobnost, schopnost jasně, stručně a srozumitelně komunikovat, výborná znalost českého jazyka
- Týmovost, rozvoj a udržování dobrých vztahů
- Pečlivost, odpovědnost a samostatnost
- Uživatelská znalost MS Office
Co můžeme nabídnout?
- Odpovědnou práci, při které se nebudete nudit
- Možnost kariérního růstu ve velké a stabilní mezinárodní společnosti, jedničce na trhu
- Přátelský tým, férový přístup
- Flexibilní pracovní dobu a využívání home office až 3 dny týdně
- Bohatý systém benefitů (5 týdnů dovolené, 5 sick days, 2 dny dobrovolnictví, 12000Kč ročně v Cafeterii, příspěvky na penzijní a životní pojištění, výrazné zaměstnanecké slevy, pestrý vzdělávací program atd.)
Doplňující informace
- Nástup: dohodou
- Místo pracoviště: Praha – Pankrác + možnost práce z domova
Je to pracovní příležitost přímo pro Vás? Ozvěte se! Těšíme se na Vás životopis, příp. motivační dopis.