Co je náplní práce
- Spoluvytváření a implementace strategie interní komunikace největší české pojišťovny
- Návrh a realizace interních komunikačních kampaní
- Tvorba článků a vizuálů na intranet a ostatní komunikační kanály
- Sestavování a příprava interního týdenního newsletteru
- Správa intranetu
- Odpovědnost za stylistickou a gramatickou správnost všech materiálů interní komunikace
- Příprava, návrh, organizace a produkce menších interních akcí (offline/online)
Co je k práci potřeba
- Praktická zkušenost v interní komunikaci min. 3 roky
- Velmi dobrá znalost programů Microsoft 365, zejména SHAREPOINT
- Samostatná práce s grafickými programy
- Zkušenost s vedením interních projektů a organizací menších eventů
- Vynikající psaná i mluvená čeština
- Angličtina - schopnost běžné komunikace a zpracování písemných podkladů
- Znalost programu Typeform, Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Adobe InDesign výhodou
- Chuť pracovat s lidmi, empatie, dobré organizační schopnosti
- Časová flexibilita, schopnost práce pod tlakem, rychlá orientace v problému
Co můžeme nabídnout
- Rozmanitou práci, v níž uplatníte svoji kreativitu a jazykové nadání a budete moci realizovat svoje nápady
- Pozici ve stabilní společnosti s dlouholetou tradicí
- Přátelský tým, férový přístup
- Bohatý systém benefitů (5 týdnů dovolené, 5 sick days, 2 dny dobrovolnictví, 12000Kč ročně v Cafeterii, příspěvky na penzijní a životní pojištění, výrazné zaměstnanecké slevy, pestrý vzdělávací program atd.)
Doplňující informace
- Místo pracoviště: Praha Pankrác + možnost práce z domova (po zaučení až 4 dny týdně)
- Termín nástupu: ideálně 1. 2. 2023, případně později dle dohody
Jestli Vás pozice zaujala, odpovězte na inzerát a přiložte svůj životopis, rádi se o Vás dozvíme více.
Obrázek v inzerátu
detail-4