Specialista/ka CRM nabídek a komunikace - Personalizace

Firma Česká spořitelna, a.s.
Místo pracoviště Budějovická 1518 13a Praha Michle 14000
Kontaktní osoba Nikol Turková
RegionPraha

Máte chuť:

  • Vymýšlet, připravovat, testovat a exekuovat přímou komunikaci na klienty v souladu s principy zákaznické zkušenosti a značkou ČS
  • Být zodpovědný za to, že se nabídka/propozice dostane ke správné cílové skupině tou nejlepší cestou a formou (kanálem) a ve správný čas
  • Být zodpovědný za přípravu písemného zadání včetně základní architektury nabídky
  • Pravidelně vyhodnocovat přímou komunikaci na klienty a na základě vyhodnocení navrhovat vhodné změny
  • Znát potřeby klientů - pracovat s výstupy se zákaznických výzkumů a feedbacků

Co od Vás očekáváme:

  • Znalosti CRM komunikace, základních komunikačních kanálů, kontaktní strategie a znalost principů zákaznické zkušenosti
  • Spolupráci s týmem, seberozvoj, pozitivní přístup, chuť se učit, otevřenost, autonomii, adaptibilitu a schopnost přijímat zpětnou vazbu, tedy všechny klíčové postoje vhodné pro agilní organizaci
  • Chuť vytvářet nové a netradiční formy komunikace
  • Komunikativnost, jasné a srozumitelné vyjadřování (i v anglickém jazyce) a dobré prezentační dovednosti
  • Jste týmový hráč. Umíte spolupracovat a máte zodpovědnost za dosažení týmových cílů
  • Chápete svět pohledem klienta - víte, jak produkt klientovi prodat a co od něj klient může očekávat. Jste schopen vyhodnocovat zpětnou vazbu od klientů a jste s nimi v kontaktu
  • Jste vizionář - nebojíte se odvážných a inovativních nápadů. Sledujete, co se děje na trhu, vnímáte trendy a baví vás seznamovat s nimi ostatní
  • Dokážete rychle porozumět business situacím (hrozby a příležitosti), máte schopnost přicházet s nápady, chuť posouvat věci dopředu

U nás získáte:

  • Dynamickou a různorodou práci v chapteru CRM, který je špičkou v oboru
  • Zkušenost s Agilním způsobem práce
  • Prostor pro testování a zkoušení nových věcí
  • Možnosti odborného rozvoje a vzdělávání
  • Motivující mzdové ohodnocení včetně nadstandardních zaměstnaneckých výhod
  • Profesní perspektivu v zázemí mezinárodní banky
Navíc ke mzdě nabízíme jedny z nejlepších benefitů na trhu:
  • 42 dnů volna (25 dní dovolené, 5 dní zdravotního volna bez udání důvodu, 1 den volna navíc každý měsíc pro skvělý work-life balance)
  • 110 Kč za odpracovaný den ve stravenkách - plně hrazené zaměstnavatelem
  • příspěvek 9 600 Kč do Cafeterie (možnost Multisport karty)
  • zvýhodněné bankovní produkty
  • příspěvek na penzijní pojištění – až 28 800 Kč/rok
  • zvýhodněný mobilní tarif, pořízení nemovitostí (Finep), nákup automobilů (Škoda, Opel, Volkswagen a další), nákup elektroniky (Datart, Dell, iStores a další), nákup zájezdů (Čedok, Exim Tours, Invia a další), cestování vlakem (České dráhy, Leo Express), občerstvení na Budějovické (KFC, UGO, Paul, Costa) a mnoho dalších