Service Delivery Remote Support Engineer (L2)

Firma NTT Czech Republic s.r.o.
Místo pracoviště NTT Czech Republic s.r.o. Milevská, Milevská 2095/5, Krč, 140 00 Praha 4
Kontaktní osoba Veronika Frantová
RegionPraha

Detail pozice:

MVP: Milevská č.p. 2095/5, Krč, 140 00 Praha 4 Kontakt: Frantová Veronika, e-mail: veronika.frantova@dimensiondata.com Level 2/3 podpora se zaměřením nadata centra, řešení incidentů, monitorování ticketového systému, dosahování SLA/OLA. Předávání znalostí L1 podpoře. Asistování L1 podpoře při eskalování ticketů. Občasná pohotovost na telefonu. Požadavky: Zkušenost se správou Linux/Windows systémů, orientace na zákazníka, aktivní znalost Angličtiny. .Level 2/3 support with the main focus on Data Centre Technologies Monitoring of the ticketing system (Service Now) and ticket handling to achieve and exceed SLA/OLA requirements Advance trouble shooting supporting Data Centre Technologies with focus on Linux and Windows Servers Knowledge transfer to L1 engineers. Assisting Level 1 Engineering teams with escalation support On-call duties Requirements: Working experience with Linux/Windows, strong customer and service orientation, active level of English Zaměstnanecké výhody: Vzdělávání v rozsahu dle dohody s přímým nadřízeným 5 týdnů dovolené 3 tzv. Sick Days ročně Náhrada mzdy za dobu dočasné pracovní neschopnosti nad zákonem stanovenou výši náhrady mzdy do výše fixní základní mzdy po dobu dočasné pracovní neschopnosti až 21 dnů ročně Notebook a mobilní telefon včetně datového tarifu dle firemních standardů Příspěvek na penzijní připojištění ve výši 1.000 Kč měsíčně (po zkušební době) Nadstandardní zdravotní péče (po zkušební době) Poukázky na stravování (Ticket Pro) v hodnotě 100 Kč s 55% dotací firmou Občerstvení (káva, čaj, voda) na pracovišti zdarma