Hledáme skvělého člověka, který:
- umí psát, mluvit, komunikovat, přemýšlet, aby vše mělo hlavu a patu,
- dokáže ukázat cestu a pomoci kolegům, za které bude odpovědný,
- nebojí se komunikovat s vedením a mít vlastní názor,
- cítí, ví a chápe – rozumí zaměstnancům, dokáže říct co, kdy, jak a kudy jim vše sdělit,
- dokáže být dostatečně v detailu, a zároveň vidět věci v nadhledu,
- přichází se strategickými projekty a někdy i revolučním řešením,
- umí komunikovat s každým ve firmě a dochází mu, kam až tato práce má přesah (všude),
- má selský rozum - toho si vážíme velice,
- je spolehlivý, zodpovědný a nezabalí to, když všechno není podle něho :),
- nám zapadne do týmu … ať si tu práci také trošku užijeme a neštveme se. U nás se máme prostě rádi a nechceme žádného prudiče.
Co budeš mít na starosti – co tě čeká za radosti?
- Interní komunikaci celé společnosti, včetně obchodu
- Intranet, newslettery, interní projekty od A do Z, spíše Ž
- Interní akce pro zaměstnance
- A vše s tím spojené – strategie, nastavení, agentury, rozpočty, zodpovědnost za nákladová střediska, spolupráce a komunikace napříč společností
A co získáš od nás - kromě báječné práce v prima týmu :)
- Stabilního zaměstnavatele s mezinárodním zázemím a bohatým systémem benefitů
- Například: 5 týdnů dovolené, 5 dní osobního volna, 2 dny na dobrovolnictví ročně, 12 000Kč v benefitním systému Cafeterie, spoustu dalšího – např. sportovní olympiády, společné letní grilování nebo vánoční jarmarky, slevy u exkluzivních obchodních partnerů, operativní leasing na krásné nové vozy a celá řada dalších
Co potřebuješ vědět?
- Na termínu nástupu se můžeme dohodnout, ale rádi bychom brzo!
- Místo výkonu práce je na naší centrále v Praze na Pankráci s občasnými výjezdy na Slovensko. Home office můžeme využívat až z 50%.
- Jestli jsi tím, koho hledáme, pošli CV a těš se, že se ozveme.
Obrázek v inzerátu
detail-4