Referent/ka v Právní kanceláři

Firma Generali Česká pojišťovna a.s.
Místo pracoviště Na Pankráci 1720 123 Praha Nusle 14000
Kontaktní osoba Lenka Malinová lenka.malinova@generaliceska.cz
RegionPraha

Co je náplní práce

  • poskytování administrativní podpory pro právníky Právní kanceláře příp. některé další útvary v souvislosti s agendou soudních sporů, konkrétně zejm. zpracování příchozích a odchozích datových zpráv, doručené a odesílané pošty apod.
  • práce v interních systémech pojišťovny, spočívající zejm. v evidování soudních sporů, nahrávání dokumentů, vyhotovování a archivace spisů apod.
  • komunikace s dalšími útvary společnosti, zejm. v oblasti zadávání plateb, vyžadování součinnosti jiných útvarů v rámci administrativní podpory pro právníky, vyřizující soudní spory
  • zpracování tabulek a výkazů agendy Právní kanceláře pro účely auditů apod. s využitím aplikací MS Office

Co je k práci potřeba

  • ukončené středoškolské vzdělání, nejlépe právního nebo ekonomického zaměření (není podmínkou)
  • vítána je předchozí praxe v právní administrativě např. v advokátní kanceláři nebo u soudu
  • velmi dobrá uživatelská znalost aplikací MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook)
  • pečlivost, bystrost a smysl pro detail
  • učenlivost a zájem poznávat nové činnosti a evidenční systémy
  • samostatný a aktivní přístup k řešení zadaných úkolů
  • schopnost spolupracovat s různými útvary a společnostmi skupiny Generali
  • základní znalost AJ

Co můžeme nabídnout

  • různorodou práci v oblasti právní administrativy
  • přátelský tým kolegů Právní kanceláře
  • bohatý systém benefitů (5 týdnů dovolené, 5 sick days, 2 dny dobrovolnictví, 12.000 Kč ročně v Cafeterii, příspěvky na penzijní a životní pojištění, výrazné zaměstnanecké slevy atd.)
  • inspirativní prostředí mezinárodní skupiny Generali a zázemí největší pojišťovny v ČR

Doplňující informace

  • pracoviště: Praha 4 - Pankrác
  • nástup: od 11/2021 nebo dle dohody

Obrázek v inzerátu

detail-1