- zabezpečovat vedení odborné a komplexní agendy podpory klientských obchodů FČS a zodpovídat za konečnou formu, obsah a správnost dokumentů a dat
- připravovat smluvní dokumentaci s klienty a zákazníky společnosti
- poskytovat organizační, technickou a administrativní podporu obchodním manažerům společnosti
- komunikovat s externími i interními klienty
- samostatně přemýšlet o obsahu své práce a přicházet s náměty na zlepšení procesů a interního prostředí
Budeme si rozumět, pokud máte:
- VŠ vzdělání a 1 rok praxe v obdobné oblasti činnosti / SŠ vzdělání a 3 roky praxe v obdobné oblasti činnosti
- specializované znalosti (např. právní, marketingové, obchodní, účetní, bankovní, atd.)
- korespondenční znalost AJ
- dobrou znalost práce s PC (MS Office, Google aplikace)
- schopnost rychle se učit samostatné práce i práce v týmu, proaktivní přístup a motivaci k práci a k dalšímu vzdělávání v oboru
U nás získáte:
- příležitost stát se součástí skvělého týmu
- možnost dalšího vzdělávání a osobního rozvoje
- motivující mzdové ohodnocení včetně nadstandardních zaměstnaneckých výhod