Podpora nákupu a prodeje s francouzštinou a angličtinou

Firma DHL Express (Czech Republic) s.r.o.
Místo pracoviště DHL Express (Czech Republic) s.r.o.;, Nádražní 2967/93, Moravská Ostrava, 702 00 Ostrava 2
Kontaktní osoba Petra Václavková, Recruitment Specialist/Internal Trainer
Kontaktní telefon +420 725 965 383
RegionMoravskoslezský

Detail pozice:

33230 Nákupčí ZamK Pracoviště: Nádražní 2967/93, Moravská Ostrava Kontakt osobně po předchozí tel. domluvě na č. 725 965 383, e-mailem. Pracovní náplň: -Proces požadavků nákupu, zajištění informací dodavatelům i nákupčím -Denní podpora nákupního a prodejního procesu v uživatelském systému (e-tool) -Komunikace s obchodními partnery, specifikace a zaznamenání jejich požadavků. -Vyhledávání nových dodavatelů a komunikace se současnými dodavateli -Propojování nákupních požadavků s existujícími kontrakty a preferovanými odběrateli -Vyžadování cenových nabídek a analyzování těchto nabídek z pohledu cen, kvality, dodacích termínů aj. -Vyjednávání podmínek, změn podmínek, pokud to lze -Udržování dobrých vztahů s dodavateli, udržování dobrých vztahů uvnitř firmy a denní řešení vzniklých situací -Reporting a analýzy svěřené oblasti Požadujeme: -Minimálně 1-2 roky zkušeností v zákaznickém servisu apod. -Výbornou znalost ústní i písemné Angličtiny a Francouzštiny (Španělština výhodou) -Plnou znalost počítačových dovedností s dobrou znalostí MS Excell a PowerPoint -Chuť pracovat s lidmi -Dovednost orientovat se na detail Zaměstnanecké výhody: -Přátelský kolektiv -Možnost vydělat si na přesčasech -Stravenky plně hrazené zaměstnavatelem ve výši 70,- Kč/odpracovaný den (získáte až 1.500,- Kč v čistém ke mzdě navíc) -25 dnů dovolené + 3 dny placeného volna navíc (tzv. sick days) -Řadu dalších zaměstnaneckých výhod (mezi nejoblíbenější patří výhodné tarify mobilního operátora i pro vaše blízké, dotovaná Multisportkarta, příspěvek na penzijní pojištění, pitný režim v podobě osobních balíčků, slevové programy, odměny při pracovním výročí atd.).