O co konkrétně půjde?
- Budete se věnovat příchozím telefonickým hovorům našich stávajících klientů, kteří se na vás budou obracet se svými různorodými požadavky (např. změny ve smlouvě či doplnění informací k našim produktům).
- Vaším úkolem bude klientovi pomoci s vyřešením jeho požadavku a zodpovědět mu otázky k našim službám.
- V rámci kompletního zajištění je důležité aktivně s klientem projít jeho současné portfolio a nabídnout mu další produkt dle jeho životní situace.
Jak to bude vypadat, když nastoupíte:
- V prvních měsících projdete školením na odborné i komunikační dovednosti, kde vás naučíme vše potřebné pro práci v našem call centru.
- Než získáte jistotu, natrénujete si hovory za podpory zkušenějších kolegů.
- Máme jasný kariérní řád. Budete začínat jako Operátor junior, nicméně s růstem zkušeností a kompetencí se budete kariérně posouvat.
Co byste měli splňovat a my to při výběru oceníme:
- Máte minimálně středoškolské vzdělání s maturitním vysvědčením.
- Jste přirozeně komunikativní, rádi hledáte řešení a i k náročnému klientovi přistupujete s empatií a pochopením.
- Rádi se učíte nové věci a chcete se zdokonalovat po profesní i osobní stránce.
- Pracujete s počítačem na uživatelské úrovni – pro práci využíváme nástroje pro online komunikaci a interní systémy, na které vás zaškolíme.
- Hledáte práci v call centru, kde si můžete postupně vyzkoušet více aktivit. Nehledáme pouze zkušené operátory, rádi vás vše naučíme.
A co my vám můžeme nabídnout?
- Možnost až 100% práce z domova – včetně plné podpory na dálku, se kterou máme bohaté zkušenosti.
- Jisté peníze promítnuté ve fixní mzdě (25 000 – 28 000 Kč v prvním roce). Na základě získaných zkušeností a specializace vaše mzda poroste.
- Poskytneme vám prostor pro rozvoj i průběžnou zpětnou vazbu. Pomůžeme vám stát se specialistou v péči o klienty.
- Přátelský kolektiv a podporu seniornějších kolegů – vždy tu bude někdo, kdo vám poradí.
- Bohatý systém benefitů – příspěvek do Cafeterie ve výši 12 000 Kč/rok, 5 týdnů dovolené a dalších 5 dnů volna navíc, příspěvek na stravování, Multisport karta, příspěvek na penzijní připojištění a životní pojištění nebo slevy na naše pojistné produkty. Práci si také zpestřujeme různými firemními akcemi a soutěžemi.
Doplňující informace:
- Termín nástupu a začátek školení: 1. 9. 2022
- Místo výkonu práce: Purkyňova 101, Brno – Královo Pole nebo z vašeho domova
- Pracovní doba: 8 hodin + půlhodinová pauza na oběd (našim klientům se věnujeme v pracovních dnech mezi 7. a 19. hodinou)
- Smlouva a úvazek: zaměstnanecký poměr, plný úvazek
Pokud o pozici zatím jen přemýšlíte, přihlaste se – rádi vaše otázky zodpovíme telefonicky ještě před případným setkáním. Následně si u online pohovoru přátelsky popovídáme o možnostech, které vás u nás čekají.
Těšíme se na vámi zaslaný strukturovaný životopis.
Obrázek v inzerátu
detail-5