OFFICE MANAGER/KA | SPRÁVA OBJEDNÁVEK | PRAHA 4

Firma Grafton Recruitment
Místo pracoviště Hlavní město Praha
Kontaktní osoba Šišková Júlia
Kontaktní telefon (+420) 242 456 610

Detail pozice:

POPIS POZICE
Baví Vás práce v administrativě a máte již v tomto směru nějaké zkušenosti?
Umíte komunikativně anglicky nebo německy, jste zodpovědný/á a preferujete menší tým a klidnější prostředí?

Pokud ANO, neváhejte se přihlásit na místo OFFICE MANAGER/KA pro dobře naladěnou českou společnost!

A co bude náplní práce?

- komunikace s vedením společnosti i zákazníky
- zajištění chodu kanceláře
- evidence faktur, správa objednávek
- administrativní činnost
- spolupráce s obchodním oddělením
- hlídání termínů

Nástup: IHNED
Lokalita: Praha 4
Pracovní doba: 8:30 - 16:30

POŽADAVKY
- praxe z administrativní pozice
- komunikativní znalost AJ nebo NJ
- dobrá znalost MS Office
- organizační schopnosti
- zodpovědnost
- výhodou je znalost programu POHODA
- pozitivní přístup k práci

DALŠÍ INFORMACE
Benefity:
- 22 dní dovolené
- vánoční bonus
- občerstvení na pracovišti
- mobil i pro soukromé účely

Zašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce.
Více podobných pozic naleznete na www.grafton.cz/cs/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition

Referenční číslo: 2-30-312408/FB

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace