Office Manager

Firma Manpower
Kontaktní osoba Renata Hončová
RegionVysočina

Detail pozice

Na pozici Office Managera ve firmě sídlící v Polsku budete mít na starosti celou škálu činností:

- Administrativní zajištění společnosti

- Vedení pokladny

- Zpracovávání plateb

- Příprava podkladů pro mzdy

- HR

- Pojištění

- Vedení agendy bezpečnosti práce

Nejen, že bude mít zodpovědnost za výše uvedené procesy, budete také aktivně spolupracovat s externí účetní a právní firmou, finančním úřadem a dodavateli.

Požadujeme

Vstupenkou do týmu obchodní společnosti je vzdělání v oblasti ekonomie, managementu nebo administrativy.

Také požadujeme zkušnosti v administrativě nebo účetnictví.

Jelikož budete pracovat v polské firmě je nutné, abyste ovládala anglický nebo polský jazyk jak v mluvené, tak i písemné formě.

Pro zaznamenání všech úadjů budete potřebovat znalosti MS Office a to zejména Excelu.

Nabízíme

Odměnou vám bude přátelský tým lidí, kteří s vámi budou počítat i do budoucna.

Zodpovědnou práci za kterou budete patřičně oceněni.

Výhodou je také možnost kariérního růstu.

Můžete počítat i s 5ti týdny dovolené nebo firemním notebookem pro osobní účely.