Mzdový/á účetní senior

Firma Generali Česká pojišťovna a.s.
Místo pracoviště Na Pankráci 1720 123 Praha Nusle 14000
Kontaktní osoba Kristýna Zárubová kristyna.zarubova@generaliceska.cz
RegionPraha
Jsme největší pojišťovnou na trhu a staráme se o více než 4 000 zaměstnanců. Proto pro Centrum personálních služeb hledáme novou posilu do týmu mzdových účetních, která nám pomůže se mzdovou agendou a bude zodpovědná za koordinaci týmu.

Mezi vaše zodpovědnosti bude patřit:

  • Kompletní zpracování mzdové agendy vybraného okruhu zaměstnanců
  • Koordinace týmu mzdových účetních (11 kolegů) při plnění legislativních povinností spojených s agendou mezd pro všechny společnosti skupiny Generali v ČR
  • Zabezpečování legislativních povinností plynoucích zejména ze Zákoníku práce a Zákona o zaměstnanosti; Zákona o daních z příjmu a zákonů upravujících sociální zabezpečení, zdravotní, důchodové a nemocenské pojištění
  • Expertní role při nastavování metodiky a aktivní zapojení při nastavování a testování nových / aktualizovaných systémů; spolupráce s dodavateli
  • Součinnost při externích kontrolách a komunikace s úřady a orgány státní správy
  • Vedení spisové evidence a zajištění mzdového výkaznictví

Co při výběru oceníme:

  • Jedná se o seniorní pozici, proto hledáme někoho, kdo má alespoň 5 let praxe v oblasti mzdového účetnictví a znalost pracovně právní legislativy
  • Oceníme, pokud máte zkušenost s vedením týmu a zpracovávali jste mzdy pro velký počet zaměstnanců (alespoň 1000+)
  • Výhodou je znalost SAP HR modulu a SAP Success Factors
  • Znalost MS Office na uživatelské úrovni a zájem o oblast digitalizace a automatizace procesů
  • Velkou výhodou je znalost pracovně právní legislativy na Slovensku (zpracování mezd, daní)
  • Výhodou je komunikativní AJ, abyste se mohli podílet i na mezinárodních projektech
  • Minimálně SŠ vzdělání s maturitou

S pozicí od nás získáte:

  • Zodpovědnou a smysluplnou práci pro jednoho z TOP zaměstnavatelů v ČR
  • Zázemí stabilní a silné společnosti, ale zároveň mnoho zautomatizovaných procesů – udáváme směr a snažíme se neustále posouvat vpřed (digitální archiv, e-neschopenky, ELDP, reporting apod.)
  • Flexibilní pracovní dobu a možnost částečné práce z domova (např. 2-3 dny v týdnu)
  • Spoustu různých benefitů, ze kterých si vybere opravdu každý – pár příkladů: 5 týdnů dovolené + dalších 5 dní volna navíc, příspěvek 12.000 do Cafeterie, kantýna v budově, cestovní pojištění na 1 rok na celý svět za 100 Kč i pro rodinné příslušníky, příspěvek na penzijní připojištění a životní pojištění, příspěvek na stravování ve výši 92 Kč/den ve formě stravenkového paušálu a celá řada dalších.

Doplňující informace:

  • Místo pracoviště: Praha – Na Pankráci
  • Nástup: dohodou

Těšíme se na vámi zaslaný životopis v českém jazyce.