- pracovat a zabezpečovat podporu týmu obchodníků (korporátních bankéřů) včetně přípravy podkladů
- administrativně podporovat naše klíčové klienty, napřímo s nimi komunikovat ohledně využívaných produktů a služeb
- zabezpečovat činnosti související se správou korporátních klientů (zakládání, správa a transakce s běžnými účty, zřízení, změna a správa internetového bankovnictví a platebních karet, apod.)
- komunikovat a být v denním kontaktu s interními útvary banky
- pracovat v interních systémech v jedné z nejmodernějších bank
- být součástí skvělého týmu lidí, který sídlí v centru Prahy v jedné z nejhezčích budov hlavního města, v Rytířské ulici
Budeme si rozumět, pokud:
- jste absolvent/ka VŠ, student VŠ nebo máte SŠ vzdělání a za sebou pracovní zkušenost – ideálně v korporátním bankovnictví
- máte proaktivní přístup, rychle se učíte novým věcem
- vynikáte v organizaci práce, pracujete samostatně a je na Vás spolehnutí
- radost z práce v týmu
- znalost bankovních produktů výhodou
- anglický jazyk na středně pokročilé úrovni
- máte dobrou znalost práce na PC (MS OFFICE: Word, Excel, PowerPoint)
- se budete umět orientovat v množství programů a interních systémů
U nás získáte:
- práci na 0,5 úvazku v korporátním segmentu největší banky v Čechách
- příležitost pro svůj růst a budování kariéry v rámci inspirativního prostředí banky
- možnost rozvíjet svůj profesní i osobní potenciál
- šanci pracovat na projektech, které dále rozšíří vaše odborné znalosti a zkušenosti
- místo v přátelském týmu, který vás bude podporovat, příjemné pracovní prostředí
- smlouvu na dobu určitou v trvání 1 roku s možností prodloužení na dobu neurčitou v případě vzájemné spokojenosti