Manager pro Facility a Workplace

Firma Generali Česká pojišťovna a.s.
Místo pracoviště Na Pankráci 1720 123 Praha Nusle 14000
Kontaktní osoba Eliška Zemanová eliska.zemanova@generaliceska.cz
RegionPraha
Do našeho Facility týmu rádi přivítáme nového kolegu nebo kolegyni na pozici Seniorního Manažera.

Nehledáme jenom Facility manažera, který bude mít na starosti správu budov a majetku, ale i člověka, co nám pomůže vytvořit ideální pracovní prostředí pro všechny zaměstnance, aby podporovalo jejich motivaci a spokojenost, které je přizpůsobené k potřebám týmů, umožňující hybridní práci, kolaboraci, dbá na zdraví zaměstnanců a podporuje firemní kulturu.

Dejte nám o sobě vědět, rádi Vás poznáme na pohovoru!

Co vás na pozici bude čekat?

  • Zabezpečení provozu budov a prostor v celé ČR.
  • Plánování rozpočtů vybraných účtů přidělených budov, kontrola nákladů a jejich čerpání.
  • Vedení týmu.
  • Komunikace a jednání s dodavateli a interním klientem, promo jednotlivých workplace aktivit.
  • Identifikace prostoru k rozvoji v rámci pracovního prostředí a design řešení.
  • Úzká spolupráce s odděleními HR a IT a propojení společných potřeb.
  • Vzdělávání manažerů v oblasti trendů pracovního prostředí.
  • Spoluúčast na našem projektu nové pražské centrály.

Jak si vás představujeme:

  • V obdobné oblasti se pohybujete již minimálně 3 roky.
  • Máte zájem o pracovní prostředí, sledujete trendy v této oblasti.
  • Velkou výhodou bude, pokud jste se už podílel/a na projektu stěhování / rekonstrukce / modernizace budov.
  • Máte manažerské dovednosti a už jste vedl/a tým.
  • Ovládáte angličtinu na komunikační úrovni.
  • Řidičský průkaz sk. B nemáte v peněžence pouze pro okrasu (máme budovy po celé ČR).
  • Láká Vás pustit se do jednoho z největších projektů v pojišťovně a těšíte se na změny, které s týmem přinesete. *Nebojíte se odprezentovat své nápady nejvyššímu vedení.

Na co se u nás můžete těšit?

  • Na velký projekt, o kterém mluví celá pojišťovna a dotýká se všech zaměstnanců.
  • Přátelský tým kolegů, o které se můžete opřít.
  • Nadřízenou, která má energii a zápal a podpoří Vás.
  • Různorodou práci, při které se nebudete nudit.
  • Zodpovědnou a smysluplnou práci pro TOP zaměstnavatele v oblasti pojišťovnictví.
  • Zázemí stabilní a silné společnosti, ale zároveň inovativní prostředí a mnoho zautomatizovaných procesů – udáváme směr a snažíme se neustále posouvat vpřed.

… a taky rozsáhlé zaměstnanecké benefity:

  • 32 DNÍ VOLNA: 25 dní dovolené, 5 dní zdravotního a osobního volna a 2 dny na dobrovolnictví.
  • FLEXIBILITA A SMARTWORKING: Oceníte dřívější začátek nebo pozdější start? Pracujete raději z kanceláře nebo oceníte kombinaci s prací z domova? Nastavte si pracovní dobu, jak vám vyhovuje, a využijte možnosti Home office 2-3 dny v týdnu.
  • CAFETERIE: Bonus ve výši 12 000 Kč/rok. Benefitní systém Cafeterie vám přináší možnost relaxace, vzdělávání, dovolených, ale i péče o vaše zdraví. A to se vždy hodí!
  • STRAVENKOVÝ PAUŠÁL: Papírovým stravenkám již odzvonilo. Proto přispíváme 92 Kč za každý odpracovaný den přímo k vaší čisté mzdě.
  • POJIŠTĚNÍ SE SLEVOU: U nás „kovářova kobyla bosa nechodí!“ Máme pro vás životní pojištění v rámci pracovní smlouvy a slevy na produkty skupiny až do výše 50 %.
  • ABY NEBYLA NUDA: Multisport karta, běžecký klub, interní sportovní ligy, slevy u třetích stran nebo za kulturou se slevou.

Dopňující informace:

  • pracoviště: Praha 4 - Pankrác
  • nástup: ihned/dohodou

Těšíme se na Vámi zaslaný strukturovaný životopis v českém jazyce.