Nehledáme jenom Facility manažera, který bude mít na starosti správu budov a majetku, ale i člověka, co nám pomůže vytvořit ideální pracovní prostředí pro všechny zaměstnance, aby podporovalo jejich motivaci a spokojenost, které je přizpůsobené k potřebám týmů, umožňující hybridní práci, kolaboraci, dbá na zdraví zaměstnanců a podporuje firemní kulturu.
Dejte nám o sobě vědět, rádi Vás poznáme na pohovoru!
Co vás na pozici bude čekat?
- Zabezpečení provozu budov a prostor v celé ČR.
- Plánování rozpočtů vybraných účtů přidělených budov, kontrola nákladů a jejich čerpání.
- Vedení týmu.
- Komunikace a jednání s dodavateli a interním klientem, promo jednotlivých workplace aktivit.
- Identifikace prostoru k rozvoji v rámci pracovního prostředí a design řešení.
- Úzká spolupráce s odděleními HR a IT a propojení společných potřeb.
- Vzdělávání manažerů v oblasti trendů pracovního prostředí.
- Spoluúčast na našem projektu nové pražské centrály.
Jak si vás představujeme:
- V obdobné oblasti se pohybujete již minimálně 3 roky.
- Máte zájem o pracovní prostředí, sledujete trendy v této oblasti.
- Velkou výhodou bude, pokud jste se už podílel/a na projektu stěhování / rekonstrukce / modernizace budov.
- Máte manažerské dovednosti a už jste vedl/a tým.
- Ovládáte angličtinu na komunikační úrovni.
- Řidičský průkaz sk. B nemáte v peněžence pouze pro okrasu (máme budovy po celé ČR).
- Láká Vás pustit se do jednoho z největších projektů v pojišťovně a těšíte se na změny, které s týmem přinesete. *Nebojíte se odprezentovat své nápady nejvyššímu vedení.
Na co se u nás můžete těšit?
- Na velký projekt, o kterém mluví celá pojišťovna a dotýká se všech zaměstnanců.
- Přátelský tým kolegů, o které se můžete opřít.
- Nadřízenou, která má energii a zápal a podpoří Vás.
- Různorodou práci, při které se nebudete nudit.
- Zodpovědnou a smysluplnou práci pro TOP zaměstnavatele v oblasti pojišťovnictví.
- Zázemí stabilní a silné společnosti, ale zároveň inovativní prostředí a mnoho zautomatizovaných procesů – udáváme směr a snažíme se neustále posouvat vpřed.
… a taky rozsáhlé zaměstnanecké benefity:
- 32 DNÍ VOLNA: 25 dní dovolené, 5 dní zdravotního a osobního volna a 2 dny na dobrovolnictví.
- FLEXIBILITA A SMARTWORKING: Oceníte dřívější začátek nebo pozdější start? Pracujete raději z kanceláře nebo oceníte kombinaci s prací z domova? Nastavte si pracovní dobu, jak vám vyhovuje, a využijte možnosti Home office 2-3 dny v týdnu.
- CAFETERIE: Bonus ve výši 12 000 Kč/rok. Benefitní systém Cafeterie vám přináší možnost relaxace, vzdělávání, dovolených, ale i péče o vaše zdraví. A to se vždy hodí!
- STRAVENKOVÝ PAUŠÁL: Papírovým stravenkám již odzvonilo. Proto přispíváme 92 Kč za každý odpracovaný den přímo k vaší čisté mzdě.
- POJIŠTĚNÍ SE SLEVOU: U nás „kovářova kobyla bosa nechodí!“ Máme pro vás životní pojištění v rámci pracovní smlouvy a slevy na produkty skupiny až do výše 50 %.
- ABY NEBYLA NUDA: Multisport karta, běžecký klub, interní sportovní ligy, slevy u třetích stran nebo za kulturou se slevou.
Dopňující informace:
- pracoviště: Praha 4 - Pankrác
- nástup: ihned/dohodou
Těšíme se na Vámi zaslaný strukturovaný životopis v českém jazyce.