Do týmu Interního auditu hledáme nového parťáka, který s námi bude bořit mýty a předsudky o práci auditora. Pokud je oblast IT vaší vášní a komunikace vám nedělá žádný problém, pošlete životopis a přidejte se k nám!
Co bude vaší náplní práce?
- Realizace ujišťovacích a konzultačních auditních zakázek a následná prezentace jejich výsledků senior managementu.
- Analýza a hodnocení procesů, postupů napříč celou společností, případně i v dceřiných společnostech s důrazem na přiměřenost vnitřního kontrolního systému.
- Posuzování IT systémů a aplikací (moderní technologie i několik zajímavých starších kousků) a hodnocení různých rizik, která jsou s nimi spojená.
- Hodnocení bezpečnosti informačních aktiv, jejich rizik a hrozeb, infrastruktury (dnes často skloňovaná cybersecurity).
- Navrhování doporučení na zlepšení procesů v IT prostředí - našim denním chlebem je zamýšlení se nad tím, jak by mohly věci fungovat lépe.
- Identifikace přidané hodnoty v doporučeních na zlepšení, hledání jednodušších a chytřejších řešení.
- Pravidelná komunikace s kolegy z jiných zemích regionu nebo s Head-officem.
Jak si vás představujeme?
- Máte vystudovanou vysokou školu, nejlépe technického zaměření.
- Oblast IT je vám blízká, dokážete se zorientovat v základních principech a standardech (COBIT, ITIL, ISO 27k atd.).
- Zkušenost buď v auditu (ať už interním či externím) nebo třeba v risk managementu či consultingu bude výhodou.
- Jste týmový hráč, ale dokážete převzít zodpovědnost za individuální úkoly.
- Vaše komunikace a organizační schopnosti jsou na profesionální úrovni, pravidelně budete v kontaktu s top managementem společnosti.
- Anglický jazyk ovládáte bez problému slovem i písmem.
Co vám můžeme nabídnout?
- Možnost specializovat se na odbornou oblast, kterou si vyberete - správu IT, řízení rizik, bezpečnost, včetně získání příslušných odborných školení a certifikací (např. CISA, CISSP atd.).
- Přátelské pracovní prostředí, vynikajícího týmového ducha, spoustu společných akcí a také kanceláře s parádní terasou.
- Možnost kariérního postupu ve skupině Generali a práci v zahraničí v rámci mezinárodní mobility.
- Flexibilní začátek / konec pracovní doby a možnost práce z domova.
… a taky rozsáhlé zaměstnanecké benefity:
- 32 DNÍ VOLNA: 25 dní dovolené, 5 dní zdravotního a osobního volna a 2 dny na dobrovolnictví.
- FLEXIBILITA A SMARTWORKING: Oceníte dřívější začátek nebo pozdější start? Pracujete raději z kanceláře nebo oceníte kombinaci s prací z domova? Nastavte si pracovní dobu, jak vám vyhovuje, a využijte možnosti Home office 2-3 dny v týdnu.
- CAFETERIE: Bonus ve výši 12 000 Kč/rok. Benefitní systém Cafeterie vám přináší možnost relaxace, vzdělávání, dovolených, ale i péče o vaše zdraví. A to se vždy hodí!
- STRAVENKOVÝ PAUŠÁL: Papírovým stravenkám již odzvonilo. Proto přispíváme 92 Kč za každý odpracovaný den přímo k vaší čisté mzdě.
- POJIŠTĚNÍ SE SLEVOU: U nás „kovářova kobyla bosa nechodí!“ Máme pro vás životní pojištění v rámci pracovní smlouvy a slevy na produkty skupiny až do výše 50 %.
- ABY NEBYLA NUDA: Multisport karta, běžecký klub, interní sportovní ligy, slevy u třetích stran nebo za kulturou se slevou.
Doplňující informace:
- Místo výkonu práce je na naší centrále v Praze na Pankráci.
- Na termínu nástupu se můžeme dohodnout.