HR Analytik / Analytička

Firma Generali Česká pojišťovna a.s.
Místo pracoviště Na Pankráci 1720 123 Praha Nusle 14000
Kontaktní osoba Kristýna Zárubová kristyna.zarubova@generaliceska.cz
RegionPraha
Zajímáte se o čísla a dokážete se v nich rychle zorientovat? Reporting pro vás není cizí slovo a HR oblast je vám blízká? Pokud ano, tak čekáme možná právě na vás! Do našeho týmu Compensations & Benefits hledáme nového analytika/analytičku.

Za co má náš HR analytik zodpovědnost a na čem se podílí?

  • Samostatně zpracovává pravidelné reporty v oblasti HR dat.
  • Připravuje interpretace výsledků analýz pro zadavatele, kterým je často samotné vedení společnosti.
  • Navrhuje zlepšování procesů a automatizaci reportingu.
  • Podílí se na projektech v rámci celého HR, zastřešuje projekty menšího rozsahu v rámci týmu Comp&Ben.
  • Spolupracuje s týmy v rámci HR, ale i dalšími útvary napříč společností (např. s útvarem Financí).
  • Samostatně komunikuje s regionálním HR a regionálním Finančním Controllingem ohledně oblasti reportingu dat.

Co je k tomu potřeba?

  • Výborná znalost práce s MS Office, zejména pokročilá znalost Excelu (makra, vzorce, kontingenční tabulky).
  • Výhodou je znalost základů VBA a práce s personálním a mzdovým systémem (SAP).
  • Pečlivost a zaměření na detail, snaha hledat souvislosti.
  • Být proaktivní v oblasti automatizace procesů.

Co vám naopak můžeme nabídnout?

  • Tým, který umí podržet a je možno se od něj spoustu věcí naučit.
  • Místo, kde lze rozvíjet svůj potenciál a učit se novým věcem.
  • Zodpovědnou a smysluplnou práci pro TOP zaměstnavatele v oblasti pojišťovnictví.
  • Zázemí stabilní a silné společnosti, ale zároveň inovativní prostředí a mnoho zautomatizovaných procesů – udáváme směr a snažíme se neustále posouvat vpřed.

… a taky rozsáhlé zaměstnanecké benefity:

  • 32 DNÍ VOLNA: 25 dní dovolené, 5 dní zdravotního a osobního volna a 2 dny na dobrovolnictví.
  • FLEXIBILITA A SMARTWORKING: Oceníte dřívější začátek nebo pozdější start? Pracujete raději z kanceláře nebo oceníte kombinaci s prací z domova? Nastavte si pracovní dobu, jak vám vyhovuje, a využijte možnosti Home office 2-3 dny v týdnu.
  • CAFETERIE: Bonus ve výši 12 000 Kč/rok. Benefitní systém Cafeterie vám přináší možnost relaxace, vzdělávání, dovolených, ale i péče o vaše zdraví. A to se vždy hodí!
  • STRAVENKOVÝ PAUŠÁL: Papírovým stravenkám již odzvonilo. Proto přispíváme 92 Kč za každý odpracovaný den přímo k vaší čisté mzdě.
  • POJIŠTĚNÍ SE SLEVOU: U nás „kovářova kobyla bosa nechodí!“ Máme pro vás životní pojištění v rámci pracovní smlouvy a slevy na produkty skupiny až do výše 50 %.
  • ABY NEBYLA NUDA: Multisport karta, běžecký klub, interní sportovní ligy, slevy u třetích stran nebo za kulturou se slevou.

Doplňující informace:

  • Pracoviště: Na Pankráci – Praha 4
  • Nástup: ihned/dle dohody

Oslovila vás pozice nebo ještě váháte? Pošlete nám váš strukturovaný životopis v českém jazyce nebo se s námi propojte na LinkedInu (Miluše Peroutková, senior manažerka HR Operations).
Těšíme se!