- Kontrola účtování Actuals (SAP/SPP prvky).
- Reporting CAPEX.
- Reporting čerpání rozpočtu CAPEX/OPEX, BS&PL.
- Příprava Cash Flow plánu.
- Příprava podkladů pro schvalování faktur.
- Kontrola BS & PL (podpora Due Diligence).
- Podpora procesu objednávek (SAP).
Co od Vás očekáváme:
- Preferujeme zkušenost z účetnictví, s širším rozhledem (uvažování o položkách a jejich dopadech v rámci celku) a reportingem.
- Komunikativní znalost AJ na úrovni psaného textu (rozumět fakturám a e-mailům v AJ, ústní komunikace nutná není).
- Velmi dobrá znalost MS Office (Word, Excel, PowerPoint, MS Teams).
- Znalost SAPu je výhodou.
- Pečlivost a univerzálnost.
- Zkušenost se všemi výše uvedenými body není nezbytná, ale schopnost a ochota učit se novým věcem.