Expert zákaznické zkušenosti/denní bankovnictví/firmy

Firma Česká spořitelna, a.s.
Místo pracoviště Budějovická 1518 13a Praha Michle 14000
Kontaktní osoba Alena Hroncová
RegionPraha
Co Vás čeká v rámci pracovního dne?

  • Budete vylepšovat zákaznické cesty v oblasti denního bankovnictví, která pod Vašima rukama výrazně posune klientskou spokojenost. Tím budete naplňovat jeden z našich hlavních cílů - digitalizaci prodeje a servisních služeb.
  • Budete spolupracovat na celém procesu vývoje a zlepšování produktů, procesů a služeb se zaměřením na princip "digi first". Tento proces zahrnuje spolupráci nejen v oblasti produktové, ale i procesní a metodické. Svoje znalosti budete předávat do obchodní sítě prostřednictvím školení a interakce s bankéři.
  • Než nová řešení implementujeme do produkce, otestujete si je s klienty a uživateli.
  • Komunikaci na klienty budete vytvářet v souladu s jazykem našeho kmene.
  • Budete hledat nové trendy a inovace, které stojí za to přenést do banky.

Jak si Vás představujeme?

  • Jste empatičtí, dokážete se vcítit do klienta a vnímat problematiku v oblasti denního bankovnictví firemního klienta, souvisejících produktů a služeb jeho očima. To Vám umožňuje chápat jeho potřeby a přicházet s vhodnými řešeními.
  • Znalost přístupů k návrhu produktu, jako jsou HCD nebo Design thinking, a znalost prototypovacích a grafických nástrojů máte v malíčku (znalost bankovních produktů, služeb, kanálů a procesů, případně i oblast cenotvorby, je výhodou, ale není nutnou podmínkou).
  • Že se zamlouvá nové řešení Vám a kolegům, ještě neznamená, že je to to pravé ořechové pro klienta. To Vy moc dobře víte, a tak si od klientů vždy vyžádáte zpětnou vazbu.
  • Hýříte nápady a když už se do něčeho pustíte, dotáhnete to do konce.
  • Zajímáte se o bankovnictví – přece byste nechtěli pracovat na něčem, co Vás nebaví nebo je Vám cizí.
  • Není Vám cizí ani práce s daty a čísly, máte dobré analytické myšlení.
  • V životě jste si už nějaký ten produkt, proces nebo distribuční kanál navrhl/a.
  • V neposlední řadě sledujete trendy a inovace nejen z oblasti bankovnictví.

A co Vám za to nabízíme?

  • Práci v pohodovém týmu, od kterého se můžete ledacos přiučit. Zkrátka tým, který Vás nikdy nenechá ve štychu a na který se můžete vždy obrátit.
  • Možnost stát se součástí komunity více než 200 zkušených Expertů na zákaznické cesty, ve které číhá inspirace na každém rohu.
  • Moc dobře víme, že nikdo učený z nebe nespadl. Proto u nás budete mít dostatek prostoru pro seberealizaci, profesní rozvoj i možnost odborného vzdělávání v rámci agilního týmu a řemesla (chapteru).