Expert na zákaznickou zkušenost / multikanálová komunikace

Firma Česká spořitelna, a.s.
Místo pracoviště Budějovická 1518 13a Praha Michle 14000
Kontaktní osoba Alena Hroncová
RegionPraha

Co Vás čeká v rámci pracovního dne?

  • Budete vylepšovat zákaznické cesty v oblasti multikanálové komunikace, která pod Vašima rukama výrazně posune klientskou spokojenost. Tím budete naplňovat jeden z hlavních pilířů naší strategie - posunout interakci s našimi klienty do digitálu.
  • Budete spolupracovat na celém procesu vývoje a zlepšování produktů a služeb s focusem na digi first princip.
  • Využijte celou škálu svých dovedností od produktového designu, interakčního designu a grafického designu k vytvoření jedinečných zážitků v oblasti multikanálové komunikace.
  • Spolu s produktovými týmy budete hledat nejlepší způsob, jak doručit našim klientům relevantní informace.
  • Budete navrhovat komunikační cesty v aplikaci Salesforce Marketing Cloud a to od začátku až do konce, tedy od přípravy dat až po finální odeslání na klienty.
  • Než nová řešení implementujeme do produkce, otestujete si je s klienty a uživateli.
  • Budete tvořit i kreativní podklady pro komunikaci - dopisy, e-maily nebo bannery do internetového bankovnictví.
  • Komunikaci na klienty budete vytvářet v souladu s jazykem našeho kmene.
  • Stručně řečeno – někdo musí držet a rozvíjet know-how v oblasti multikanálové komunikace a přenášet je na ostatní kolegy v týmu. A od toho tu budete Vy.








 

Jak si vás představujeme?

  • Jste empatičtí, dokážete se vcítit do klienta a vnímat problematiku udržitelnosti jeho očima. To Vám umožňuje chápat jeho potřeby a přicházet s vhodnými řešeními.
  • Znalost přístupů k návrhu produktu, jako jsou HCD nebo Design Thinking, a znalost prototypovacích a grafických nástrojů máte v malíčku.
  • Že se zamlouvá nové řešení Vám a kolegům, ještě neznamená, že je to to pravé ořechové pro klienta. To Vy moc dobře víte, a tak si od klientů vždy vyžádáte zpětnou vazbu.
  • Hýříte nápady a když už se do něčeho pustíte, dotáhnete to do konce.
  • Zajímáte se o bankovnictví – přece byste nechtěli pracovat na něčem, co Vás nebaví nebo je Vám cizí.
  • Máte zkušenost s CRM, přímým marketingem nebo tvorbou automatizovaných kampaní.
  • Není Vám cizí ani práce s daty a čísly. Máte dobré analytické myšlení a alespoň základní znalost SQL (nebo chuť se v tomto směru rozvíjet).
  • V životě jste si už nějaký ten produkt, proces nebo distribuční kanál navrhl/a.
  • V neposlední řadě sledujete trendy a inovace nejen z oblasti bankovnictví.






 

A co vám za to nabízíme?

 



  • Práci v pohodovém týmu, od kterého se můžete ledasco přiučit. *Zkrátka tým, který Vás nikdy nenechá ve štychu a na který se můžete vždy obrátit. 
  • Možnost stát se součástí komunity více než 200 zkušených Expertů na zákaznické cesty, ve které číhá inspirace na každém rohu.
  • Moc dobře víme, že nikdo učený z nebe nespadl. Proto u nás budete mít dostatek prostoru pro seberealizaci, profesní rozvoj i možnost odborného vzdělávání v rámci agilního týmu a řemesla (chapteru). 
  • Preferujete práci z domova? Nebo se Vám lépe pracuje v kanceláři? Je jenom na Vás, odkud nám budete pomáhat naše služby vylepšovat.
  • Až 42 dní volna (25 dní dovolené, 5 sick-days a každý měsíc jeden den volna navíc pro vyrovnaný work-life balance). 
  • Spousta dalších firemních benefitů, jako je například 110 Kč za každý odpracovaný den ve stravenkách, benefitní systém Cafeterie s příspěvkem 9600 Kč, roční příspěvek 28000 Kč na penzijní připojištění a nabídka zvýhodněných bankovních produktů…

Pokud se Vám pozice líbí a myslíte si, že se na ni nikdo nehodí lépe než právě Vy, neváhejte nám poslat své CV. 

Těšíme se na Vás!