Expert na zákaznické cesty - Omnichannel

Firma Česká spořitelna, a.s.
Místo pracoviště Budějovická 1518 13a Praha Michle 14000
Kontaktní osoba Alena Hroncová
RegionPraha

Máte chuť:

  • hledat slabá a silná místa na zákaznických cestách a zlepšovat oblasti, které výrazně posunou klientskou spokojenost 
  • připravovat prototypy nových řešení a testovat je s klienty 
  • hledat nové trendy a inovace, které stojí za to přenést do banky 
  • spolupracovat na vývoji nových produktů a služeb a neustále je vylepšovat 
  • neustále zkoumat a analyzovat chování klientů pomocí různých výzkumných technik (kvantitativní průzkumy, uživatelské testování, experimenty, hloubkové rozhovory) 
  • být součástí týmu, který je posedlý komunikací a zákaznickou zkušeností 
  • společně s kolegy definovat obslužný model pro firemní klienty, zejména v online světě

Budeme si rozumět, pokud:

  • jste byl/a zodpovědný/á za zákaznickou zkušenost v jakékoliv interakci s klienty 
  • máte schopnost vidět svěřenou oblast očima klienta a chápat jeho potřeby 
  • jste kreativní osoba s analytickými schopnostmi (máte nápady a umíte je dotáhnout do konce – shromáždit data, chápat je, vyčíslit dopad) 
  • máte alespoň základní zkušenosti s designem produktů, procesů nebo distribučních kanálů (znalost korporátních bankovních produktů, služeb, kanálů a procesů je výhodou, ale není nutnou podmínkou) 
  • umíte získat samostatně zpětnou vazbu koncového uživatele na vyvíjený produkt/službu nebo koncept 
  • se chcete neustále učit a zlepšovat svou odbornost v CX a klientském výzkumu 
  • máte chuť hledat nejlepší řešení pro klienta 
  • se v online světě cítíte jako doma a jste fanoušek digitálních technologií 
  • dokážete domyslet souvislosti omnichannelové obsluhy firemních klientů 
  • máte základní znalosti CRM a zájem řešit optimální nastavení omnichannelové obsluhy napříč celou bankou 
  • jste pozitivně založený člověk, který svou práci dělá s úsměvem a nezničí ho ani náročný den

U nás získáte:

  • možnost být součástí fungující komunity (spolu s dalšími více než 200 CX experty), ve které najdete dostatek inspirace a příležitosti pro svůj profesní rozvoj  
  • tým zkušených a motivovaných kolegů, kteří sdílí své know-how a jsou týmoví hráči 
  • možnost přispívat k naplňování celobankovních cílů 
  • zázemí největšího korporátního lendera na českém bankovním trhu 
  • férové finanční ohodnocení 

Navíc ke mzdě nabízíme jedny z nejlepších benefitů na trhu:

  • 42 dnů volna (25 dní dovolené, 5 dní zdravotního volna bez udání důvodu, 1 den volna navíc každý měsíc pro skvělý work-life balance)
  • 120 Kč za odpracovaný den ve stravenkách - plně hrazené zaměstnavatelem
  • příspěvek 9 600 Kč do Cafeterie (možnost Multisport karty)
  • zvýhodněné bankovní produkty
  • příspěvek na penzijní pojištění – až 28 800 Kč/rok
  • zvýhodněný mobilní tarif, nákup automobilů (Škoda, Opel, Volkswagen a další), nákup elektroniky (Datart, Dell a další), nákup zájezdů (Čedok, Exim Tours, Invia a další), cestování vlakem - Leo Express, občerstvení na Budějovické (KFC, UGO, Paul, Costa) a mnoho dalších