Expert na zákaznické cesty - Kontaktní centra

Firma Česká spořitelna, a.s.
Místo pracoviště Budějovická 1518 13a Praha Michle 14000
Kontaktní osoba Kryštof Rozumek

Máte chuť:

  • Mapovat zákaznické cesty, hl. části s účastí call center, identifikovat slabá a silná místa a prioritizovat oblasti, které přinesou klientům největší užitek
  • Navrhovat nová řešení v oblasti kontaktních center a back office aplikací
  • Realizovat změny nastavení provozu s ohledem na efektivitu a dostupnost pro klienta
  • Hledat a přinášet do banky inovace a nové trendy z oblasti kontaktních center
  • Dívat se na věci očima klienta a neustále vylepšovat zákaznickou zkušenost
  • Aktivně přistupovat k návrhům na optimalizaci procesů

Budeme si rozumět, pokud:

  • Vás baví zjišťovat potřeby klientů, obchodu a uživatelů
  • Máte znalosti a praxi v roli konzultanta, analytika nebo z oblasti call centra
  • Dobré analytické myšlení a organizační schopnosti
  • Schopnost samostatného řešení problému

U nás získáte možnost:

  • Pracovat na inovativních projektech, které hýbou světem bankovnictví
  • Spravovat systémy postavené na nejmodernějších technologiích
  • Rozvíjet svůj profesní i osobní potenciál pomocí vzdělávacích programů
  • Motivujícího mzdového ohodnocení včetně nadstandardních zaměstnaneckých výhod
  • Profesního růstu a zázemí velké mezinárodní banky

Divize

T504 - Assisted Channels

Typ úvazku:

Plný

Smluvní vztah:

Pracovní smlouva na dobu neurčitou

Tuto pozici obsazuje: