Expert na zákaznické cesty - Efektivní servisní model

Firma Česká spořitelna, a.s.
Místo pracoviště Budějovická 1518 13a Praha Michle 14000
Kontaktní osoba Kryštof Rozumek

Máte chuť:

  • Mapovat zákaznické cesty, zejména v oblasti servisních požadavků klientů
  • Identifikovat slabá a silná místa a prioritizovat oblasti, které přinesou klientům největší užitek
  • Dívat se na věci očima klienta a neustále vylepšovat zákaznickou zkušenost
  • Připravovat podklady pro zákaznické průzkumy, realizovat je, analyzovat a navrhovat další kroky
  • Podílet se na přípravě prototypů navrhovaných řešení a testovat je s interními a externími klienty
  • Hledat a přinášet do banky inovace a nové trendy z oblasti servisování klientů

Budeme si rozumět, pokud:

  • Proaktivní přístup
  • Dobré komunikační a organizační schopnosti
  • Schopnost samostatného řešení problému
  • Baví Vás zjišťovat potřeby klientů, obchodu a uživatelů
  • Nehledáte důvody proč to nejde, ale jste orientovaní na řešení
  • Zkušenosti s výzkumem výhodou
  • Zkušenosti s bankovním prostředím výhodou
  • Analytické schopnosti

U nás získáte:

  • Stát u proměny největší banky na českém trhu
  • Pracovat v agilním týmu
  • Předávat své know-how kolegům v týmu a učit se to, v čem vynikají naopak oni
  • Rozvíjet svůj profesní i osobní potenciál pomocí vzdělávacích programů
  • Využít celé řady benefitů jako Cafeterie (6000 bodů), plně hrazené stravenky (110 Kč), slevy na finanční benefity, 25 dní dovolené a 5 sickdays

Divize

T504 - Assisted Channels

Typ úvazku:

Plný

Smluvní vztah:

Pracovní smlouva na dobu neurčitou

Tuto pozici obsazuje: