Expert/ka na zákaznické cesty - Spotřebitelské úvěry

Firma Česká spořitelna, a.s.
Místo pracoviště Budějovická 1518 13a Praha Michle 14000
Kontaktní osoba Klára Svobodová
RegionPraha

Máte chuť:

  • být součástí týmu, kde je prioritou komunikace a zákaznická zkušenost klienta.
  • navazovat dialog s klientem a rozvíjet oblast personalizovaného poradenství nejen v digitálním prostoru.
  • navrhovat end-to-end komunikační proces v rámci direct marketingu, který řeší reálné potřeby našich zákazníků. 
  • učit se, hledat nové přístupy, vyhodnocovat a ověřovat jejich dopad.
  • seznámit se s výzkumnými technikami uživatelského chování (kvantitativní průzkumy, uživatelské testování, experimenty, hloubkové rozhovory,..) a různými výzkumnými nástroji.
  • řídit svá rozhodnutí na základě výstupů z datových analýz nebo uživatelských testování.  
  • neustále optimalizovat a navrhovat možná zlepšení stávající komunikace.
  • úzce spolupracovat s produktovými vlastníky a vývojovým týmem.
  • pracovat s nástrojem pro tvorbu marketingové komunikace (Salesforce Marketing Cloud).

Budeme si rozumět, pokud:

  • máte zkušenost s direct marketingem nebo CRM.
  • víte, co je to komunikační journey, dokážete ji definovat a hledáte způsoby, jak ji neustále optimalizovat.
  • dokážete sestavit A/B test, vyhodnotit jeho výsledky a definovat další kroky v komunikaci.
  • máte zkušenost s prací s daty a víte, jak je prakticky využít.
  • dokážete odůvodnit svá rozhodnutí a poskytnout konstruktivní “proč”. 
  • máte silnou orientaci na zákazníka a schopnost přicházet s novými podněty/ideami které povedou ke zlepšení spokojenosti klientů.
  • máte silné analytické i business myšlení, proaktivní a inovativní přístup k řešení úkolů a uspokojení zákaznických potřeb.
  • jste samostatný/á, máte schopnost překonávat překážky a odolnost vůči stresu; schopnost pracovat na více úkolech najednou.
  • rádi spolupracujete v týmu i napříč celou organizací, preferujete seberozvoj, pozitivní přístup, chuť se neustále zdokonalovat, otevřenost, autonomii, adaptibilitu a schopnost přijímat zpětnou vazbu, tedy všechny klíčové postoje vhodné pro agilní organizaci.
  • máte velmi dobré organizační, komunikační a prezentační dovednosti a smysl pro fair play.

U nás získáte:

  • zajímavou a zodpovědnou práci 
  • možnosti odborného rozvoje a vzdělávání 
  • motivující mzdové ohodnocení včetně nadstandardních zaměstnaneckých výhod 
  • profesní perspektivu v zázemí mezinárodní banky 
  • možnost home office 

 
Navíc ke mzdě nabízíme jedny z nejlepších benefitů na trhu:
 

  • 42 dnů volna (25 dní dovolené, 5 dní zdravotního volna bez udání důvodu, 1 den volna navíc každý měsíc pro skvělý work-life balance)
  • 120 Kč za odpracovaný den ve stravenkách - plně hrazené zaměstnavatelem
  • příspěvek 9 600 Kč do Cafeterie (možnost Multisport karty)
  • zvýhodněné bankovní produkty
  • příspěvek na penzijní pojištění – až 28 800 Kč/rok
  • zvýhodněný mobilní tarif, nákup automobilů (Škoda, Opel, Volkswagen a další), nákup elektroniky (Datart, Dell a další), nákup zájezdů (Čedok, Exim Tours, Invia a další), cestování vlakem - Leo Express, občerstvení na Budějovické (KFC, UGO, Paul, Costa) a mnoho dalších