Expert/ka na zákaznické cesty domácích plateb

Firma Česká spořitelna, a.s.
Místo pracoviště Budějovická 1518 13a Praha Michle 14000
Kontaktní osoba Klára Svobodová
RegionPraha

Co bude náplní vaší práce:

  • hledat slabá a silná místa na zákaznických cestách a zlepšovat oblasti domácích plateb, které výrazně posunou klientskou spokojenost
  • připravovat prototypy nových řešení a testovat je s klienty
  • hledat nové trendy a inovace v oblasti plateb, které stojí za to přenést do banky
  • spolupracovat na vývoji nových produktů a služeb a neustále je vylepšovat
  • neustále zkoumat a analyzovat chování klientů pomocí různých výzkumných technik (kvantitativní průzkumy, uživatelské testování, experimenty, hloubkové rozhovory)
  • být relevantním parťákem pro kolegy v našem týmu - ať už pro IT analytiky nebo UX designéry
  • přinášet do týmu jasná zjištění, která vyjdou z dat a z rozhovorů s uživateli
  • šíření výstupů naší práce a novinky pro kolegy v bance
  • vytváření komunikace na klienty

Budeme si rozumět, pokud:

  • jste byl/a zodpovědný/á za zákaznickou zkušenost v jakékoliv interakci s klienty
  • máte schopnost vidět svěřenou oblast očima klienta a chápat jeho potřeby
  • jste kreativní osoba s analytickými schopnostmi (máte nápady a umíte je dotáhnout do konce – shromáždit data, chápat je, vyčíslit dopad)
  • máte alespoň základní zkušenosti s designem produktů, procesů nebo distribučních kanálů (znalost bankovních produktů, služeb, kanálů a procesů je výhodou, ale není nutnou podmínkou)
  • umíte získat zpětnou vazbu koncového uživatele na vyvíjený produkt/službu nebo koncept
  • se chcete neustále učit a zlepšovat svou odbornost v CX a klientském výzkumu
  • máte chuť hledat nejlepší řešení pro klienta
  • jste pozitivně založený člověk, který svou práci dělá s úsměvem a nezničí ho ani náročný den

U nás získáte možnost:

  • možnost být součástí fungující komunity (spolu s dalšími více než 200 CX experty), ve které najdete dostatek inspirace a příležitosti pro svůj profesní rozvoj
  • být součástí agilního týmu složeného z analytiků, designerů a testerů
  • být parťákem supr party lidí, kteří spolu rádi zajdou po práci na pivo
  • rozvíjet svojí kreativní stránku
  • dělat zajímavou a zodpovědnou práci, která má smysl a dopad na všechny klienty v bance (na práci pro práci si nehrajeme)
rozvoje a vzdělávání

 
Navíc ke mzdě nabízíme jedny z nejlepších benefitů na trhu:
 

  • 42 dnů volna (25 dní dovolené, 5 dní zdravotního volna bez udání důvodu, 1 den volna navíc každý měsíc pro skvělý work-life balance)
  • 120 Kč za odpracovaný den ve stravenkách - plně hrazené zaměstnavatelem
  • příspěvek 9 600 Kč do Cafeterie (možnost Multisport karty)
  • zvýhodněné bankovní produkty
  • příspěvek na penzijní pojištění – až 28 800 Kč/rok
  • zvýhodněný mobilní tarif, nákup automobilů (Škoda, Opel, Volkswagen a další), nákup elektroniky (Datart, Dell a další), nákup zájezdů (Čedok, Exim Tours, Invia a další), cestování vlakem - Leo Express, občerstvení na Budějovické (KFC, UGO, Paul, Costa) a mnoho dalších