Digital Engagement Expert

Firma Česká spořitelna, a.s.
Kontaktní osoba Dagmar Tolmanová
RegionPraha

Máte chuť:

  • zlepšovat vnímání značky ČS jako moderní a atraktivní banky pro mladé lidi
  • odpovídat za plánování a realizaci digitálních komunikačních kampaní v souladu se strategií ČS
  • aktivně přicházet s nápady a příležitostmi jak posouvat engagement mladých lidí v digitálním prostředí; jak efektivně šířit povědomí o značce nebo sdělení kampaně 
  • realizovat komunikaci s ambasadory značky (influenceři) na sociálních sítích a v on-line prostředí obecně
  • odpovídat za přípravu písemného zadání (briefu) včetně základní architektury kampaně (návrhu komunikačních kanálů)
  • koordinovat práci v rámci týmu/týmů a spolupracovat s externími nebo interními dodavateli (agenturami)
  • propisovat hodnoty a poslání značky do každodenní pracovní náplně
  • odpovídat za nastavení KPIs a vyhodnocení komunikačních aktivit
  • aktivně hledat a přinášet inovace a nové trendy ve své oblasti (komunikace v on-line prostředí) do banky
  • pracovat s výstupy ze zákaznických výzkumů a feedbacků
  • řídit a alokovat komunikační rozpočet

Budeme si rozumět, pokud:

  • marketingové základy (znáte základní principy marketingu; umíte napsat brief; nejsou vám cizí zkratky a pojmy jako STDC, NPS, paid/owned/earned media, apod.)
  • předchozí praxi v oblasti digitálního marketingu zejména zkušenosti s vedením on-line komunikačních kampaní, případně zkušenosti z influencer marketingu
  • znalost metrik pro měření efektivity a výkonu v on-line prostředí - dokážete nastavit KPIs a umíte vyhodnotit úspěšnost aktivit
  • přehled o tom, jaké kanály zvolit v rámci awareness kampaně nebo které kanály komunikace je vhodné volit pro vyšší výkon 
  • znalost nebo umíte zacházet s nástroji jako Google Analytics, Google Ads, Business Manager (FB/IG), Sklik  
  • představu, jak má vypadat dobře napsané copy, nebo jak mají vypadat kreativy určené pro digitální prostředí
  • zkušenost s řízením "tone of the voice"
  • praxi v tvorbě komunikační/mediální strategie
  • základní přehled a znáte funkce offline médií (rádio, OOH, TV, print) a umíte nabídnout zkušenost s řízením svěřených komunikačních kanálů 
  • schopnost příjemně a efektivně komunikovat
  • pozitivní přístup, jste týmový hráč, jste adaptabilní, autonomní a otevřená osobnost schopna přijímat zpětnou vazbu
  • schopnost otevřeně říct, že něčemu nerozumíte nebo něco neznáte
  • snahu vždy společně hledat to nejlepší řešení pro klienta
  • ochotu a chuť rozvíjet se a otevřeně sdílet své úspěchy, i problémy, kterým čelíte

U nás získáte:

  • zajímavou a zodpovědnou práci v jedné z největších bank na trhu
  • možnost spoluvytvářet image České spořitelny 
  • příležitost se zúčastnit různorodých projektů ve spolupráci s businessem, marketingem a interní komunikací
  • tým přátelských kolegů, kteří vás budou inspirovat a sdílet navzájem své know-how
  • možnost rozvíjet svůj profesní i osobní potenciál pomocí vzdělávacích programů  

Navíc ke mzdě nabízíme jedny z nejlepších benefitů na trhu:
 
  • 42 dnů volna (25 dní dovolené, 5 dní zdravotního volna bez udání důvodu, 1 den volna navíc každý měsíc pro skvělý work-life balance)
  • 120 Kč za odpracovaný den ve stravenkách - plně hrazené zaměstnavatelem
  • příspěvek 9 600 Kč do Cafeterie (možnost Multisport karty)
  • zvýhodněné bankovní produkty
  • příspěvek na penzijní pojištění – až 28 800 Kč/rok
  • zvýhodněný mobilní tarif, nákup automobilů (Škoda, Opel, Volkswagen a další), nákup elektroniky (Datart, Dell a další), nákup zájezdů (Čedok, Exim Tours, Invia a další), cestování vlakem - Leo Express, občerstvení na Budějovické (KFC, UGO, Paul, Costa) a mnoho dalších