Designer komunikace s klientem - Personalizace

Firma Česká spořitelna, a.s.
Místo pracoviště Budějovická 1518 13a Praha Michle 14000
Kontaktní osoba Nikol Turková
RegionPraha

Máte chuť:

  • být součástí squadu/týmu, který hledá vhodnou formu komunikace s klienty České spořitelny
  • poznat oblast personalizovaného poradenství a to především v digitální prostoru
  • být designérem s holistickým přístupem k designu služeb/výrobků s touhou potěšit uživatele
  • být zodpovědný za kvalitu, uživatelskou přívětivost a naplnění potřeb našich zákazníků
  • zkoumat a analyzovat uživatelské chování pomocí různých výzkumných technik (kvantitativní průzkumy, uživatelské testování, experimenty, hloubkové rozhovory,..) a pomocí různých nástrojů
  • řídit end-to-end designový proces, které řeší reálné potřeby našich zákazníků
  • definovat návrhy na změny pro vývoj, odkomunikovat je a prosadit

Budeme si rozumět, pokud:

  • dokážete formulovat hypotézy a následně je ověřit pomocí vhodné výzkumné metody
  • nebojíte se discovery workshopů, skupinových diskuzí, hloubkových rozhovorů a uživatelských testování se zákazníky
  • dokážete odůvodnit svá rozhodnutí a poskytnout konstruktivní “proč”
  • máte zkušenost s Direct marketingem, nebo CRM
  • máte zkušenosti s návrhem produktů/služeb v agilním prostředí a prototypováním
  • vzděláváte se v příbuzných oblastech - např. grafika, psychologie, víte jak fungují barvy či pracuje lidský mozek
  • jste schopný přijímat zpětnou vazbu, máte chuť se učit nové věci a máte pozitivní přístup
  • věříte, že nejlepší řešení je mezi vaším egem a egem ostatních

U nás získáte:

  • možnost stát u přerodu největší banky na českém trhu
  • být součástí skvělého agilního týmu složeného z expertů z rozdílných oblastí, který má k dispozici agilního kouče
  • předávat své know-how kolegům v týmu a naopak se učit to, v čem oni vynikají
  • odborného rozvoje a vzdělávání
  • možnost účastnit se zajímavých projektů a používat nové technologie

Navíc ke mzdě nabízíme jedny z nejlepších benefitů na trhu:
  • 42 dnů volna (25 dní dovolené, 5 dní zdravotního volna bez udání důvodu, den volna navíc každý měsíc pro skvělý work-life balance)
  • 110 Kč ve stravenkách/den - plně hrazené zaměstnavatelem
  • příspěvek 9.600 Kč do Cafeterie (možnost Multisport karty)
  • zvýhodněné bankovní produkty
  • příspěvek na penzijní pojištění – až 28 800 Kč/rok

Divize

T501 - Engagement Retail Banking

Typ úvazku:

Plný

Smluvní vztah:

Pracovní smlouva na dobu určitou

Tuto pozici obsazuje: