Nedávno jsme se stali první bankou v zemi, která má 3 miliony klientů s účtem. Většina z nich chce primárně spravovat své peníze s námi a ideálně snadno a pohodlně. Perfektním řešením takových potřeb je online bankovnictví George, což potvrzuje bezmála 2 miliony z nich, kteří ho pravidelně používají.
Zároveň posláním Spořky je vést klienty k finanční prosperitě. My věříme, že jednou z cest jak na to, je ta přes George, především toho v mobilu, který už dnes představuje doslova denní interakci s bankou.
Máte chuť:
- z George udělat naši nejdostupnější pobočku ... aby byl první volbou klienta při interakci s bankou
- naučit George mluvit a ukazovat služby, produkty a informace jazykem klienta
- být u toho, kdy individuálně a ve vhodný okamžik začne George opravdu pomáhat lidem, aby finančně prospívali
- navrhovat řešení, která vycházejí z inspirace i mimo bankovní sektor
- pravidelně se vrtat v datech, hledat souvislosti a rozhodovat se i podle nich
- mluvit s klienty přímo nebo nepřímo skrz jejich zpětnou vazbu
- bavit se společně s kolegy v týmu i z ostatních zemí nad budoucností nebo vizí, kam George chceme dostat
Budeme si rozumět, pokud:
- máte zkušenost s vymýšlením a realizací úspěšných nápadů, jak snadno a fakt pěkně přimět člověka používat mobilní aplikaci
- víte, jaké metody nebo nástroje použít, které Ti pomohou se vcítit do kůže klienta a jeho potřeb
- máte podnikatelského ducha a analytické schopnosti
- nebojíte se říct svůj názor i v anglickém jazyce (nebo němčině), protože budeš komunikovat s kolegy z ostatních zemí
- je Vám vlastní poznat u svého produktu i jeho technická střeva
- máte alespoň trochu představu, jaký je životní cyklus vývoje softwaru
- myslíte si, že rozhodovat se bez dobrých dat, je jako řídit s jedním okem