CX expert/ka na mobilní bankovnictví George

Firma Česká spořitelna, a.s.
Místo pracoviště Praha
Kontaktní osoba Aneta Pešková
RegionPraha

O nás

Do našeho týmu #FIT (Finanční interakce) hledáme teď právě Vás, pokud Vás láká být v týmu, který stojí za současným a budoucím úspěchem našeho George.



Nedávno jsme se stali první bankou v zemi, která má 3 miliony klientů s účtem. Většina z nich chce primárně spravovat své peníze s námi a ideálně snadno a pohodlně. Perfektním řešením takových potřeb je online bankovnictví George, což potvrzuje bezmála 2 miliony z nich, kteří ho pravidelně používají.



Zároveň posláním Spořky je vést klienty k finanční prosperitě. My věříme, že jednou z cest jak na to, je ta přes George, především toho v mobilu, který už dnes představuje doslova denní interakci s bankou.

Máte chuť:

  • z George udělat naši nejdostupnější pobočku ... aby byl první volbou klienta při interakci s bankou 
  • naučit George mluvit a ukazovat služby, produkty a informace jazykem klienta 
  • být u toho, kdy individuálně a ve vhodný okamžik začne George opravdu pomáhat lidem, aby finančně prospívali 
  • navrhovat řešení, která vycházejí z inspirace i mimo bankovní sektor 
  • pravidelně se vrtat v datech, hledat souvislosti a rozhodovat se i podle nich 
  • mluvit s klienty přímo nebo nepřímo skrz jejich zpětnou vazbu 
  • bavit se společně s kolegy v týmu i z ostatních zemí nad budoucností nebo vizí, kam George chceme dostat 
 
 

Budeme si rozumět, pokud:

  • máte zkušenost s vymýšlením a realizací úspěšných nápadů, jak snadno a fakt pěkně přimět člověka používat mobilní aplikaci
  • víte, jaké metody nebo nástroje použít, které Ti pomohou se vcítit do kůže klienta a jeho potřeb
  • máte podnikatelského ducha a analytické schopnosti
  • nebojíte se říct svůj názor i v anglickém jazyce (nebo němčině), protože budeš komunikovat s kolegy z ostatních zemí
  • je Vám vlastní poznat u svého produktu i jeho technická střeva
  • máte alespoň trochu představu, jaký je životní cyklus vývoje softwaru
  • myslíte si, že rozhodovat se bez dobrých dat, je jako řídit s jedním okem