Customer Support Associate

Firma Ariba Czech s.r.o.
Místo pracoviště Ariba Czech s.r.o. Radlická, Radlická 3201/14, Smíchov, 150 00 Praha 5
Kontaktní osoba Matej Lenárth
RegionPraha

Detail pozice:

Místo výkonu práce: Radlická č.p. 3201/14 Kontakt: Lenárth Matěj, e-mail: matej.lenarth@sap.com Pracovník zákaznického servisu Požadavky: o Technická orientace o Znalost softwarových aplikací a produktů Ariba o Pracovní zkušenosti v zákaznickém servisu z nadnárodní společnosti (oblast IT) minimálně 1 rok o Vynikající komunikační dovednosti (práce po telefonu) o Dobré interpersonální dovednosti o Schopnost rychle řešit problémy o Znalost práce v multikulturním prostředí o Zaměření na zákazníka a tolerance vůči stresu Jazyky o Plynulá angličtina, plynulá znalost jiného jazyka výhodou Zaměstnanecké výhody: stravenky, sickdays, plně hrazená pracovní neschopnost, 5 dní dovolené navíc, příspěvek na penzijní a životní pojištění (po 6-ti měsících), zdravotní péče, roční odměny, možnost dalšího vzdělávání