Customer Journey Expert/ka - Paperless

Firma Česká spořitelna, a.s.
Místo pracoviště Budějovická 1518 13a Praha Michle 14000
Kontaktní osoba Klára Svobodová
RegionPraha

Máte chuť:

  • mapovat zákaznické cesty (hledat silná a slabá místa) v oblasti Paperless po celé bance (pobočka, call centrum, digitál, back-office apod.) 
  • dívat se na věci očima klienta a neustále vylepšovat zákaznickou zkušenost.
  • být součástí vývojového týmu, který umí produkty a služby nejen vymyslet, ale rovnou i dodat.
  • navrhovat způsob bezpapírové obsluhy klientů v různých kanálech a podílet se na vývoji nových podpisových metod pro obsluhu našich klientů.
  • být v kontaktu s našimi kolegy v bance. Šířit osvětu a novinky naší práce a vytvářet vztahy pro společnou spolupráci.
  • pracovat s daty. Na základě analýzy dat se pravidelně rozhodovat a ověřovat správnost navrhovaných řešení.
  • připravovat podklady pro zákaznické průzkumy, realizovat je, analyzovat a navrhovat další kroky.
  • podílet se na přípravě prototypů navrhovaných řešení a testovat je s interními a externími klienty.
  • hledat a přinášet do banky inovace a nové trendy z oblasti Paperless - nové podpisové metody, integrace na další instituce kvůli digitálnímu přenosu dat a dokumentů.

Budeme si rozumět, pokud:

  • máte proaktivní přístup.
  • jste kreativní duše. Nebojíte se přijít s něčím nestandardním a inovativním nebo prostě jen vylepšit stávající přístupy, procesy a produkty.
  • baví vás práce s daty a máte analytické myšlení.  Jste schopný/á, i díky datům, vidět vše očima klienta a bankéře. Vcítit se do jejich kůže a potřeb.
  • jste komunikativní a nebojíte se prezentovat před ostatními kolegy.
  • týmová spolupráce je pro vás přirozený způsob práce, umíte otevřeně sdílet své úspěchy i neúspěchy, jste schopný/á čelit problémům a umět si říct o pomoc.
  • máte předchozí zkušenost v oboru zákaznické zkušenosti, marketingového výzkumu nebo prototypování - vítána. 

U nás získáte:

  • Spolu s dalšími více než 200 CX experty budete součástí fungující komunity, ve které najdete dostatek inspirace a příležitostí pro svůj profesní rozvoj.
  • Být součástí agilního týmu složeného z product ownera, customer journey expertů, analytiků, vývojářů, testerů a service ownera.
  • Dělat zajímavou a zodpovědnou práci, která má smysl a je důležitou součástí poradenské strategie banky. 

Navíc ke mzdě nabízíme jedny z nejlepších benefitů na trhu:

  • 42 dnů volna (25 dní dovolené, 5 dní zdravotního volna bez udání důvodu, 1 den volna navíc každý měsíc pro skvělý work-life balance)
  • 120 Kč za odpracovaný den ve stravenkách - plně hrazené zaměstnavatelem
  • příspěvek 9 600 Kč do Cafeterie (možnost Multisport karty)
  • zvýhodněné bankovní produkty
  • příspěvek na penzijní pojištění – až 28 800 Kč/rok
  • zvýhodněný mobilní tarif, nákup automobilů (Škoda, Opel, Volkswagen a další), nákup elektroniky (Datart, Dell a další), nákup zájezdů (Čedok, Exim Tours, Invia a další), cestování vlakem - Leo Express, občerstvení na Budějovické (KFC, UGO, Paul, Costa) a mnoho dalších