CRM – CUSTOMER JOURNEY EXPERT

Firma Generali Česká pojišťovna a.s.
Místo pracoviště Na Pankráci 1720 123 Praha Nusle 14000
Kontaktní osoba Lenka Malinová lenka.malinova@generaliceska.cz
RegionPraha

Dokážete…

  • profesionálně mapovat zákaznické cesty a podílet se na tvorbě konceptu zákaznických cest/ Service Design u největší pojišťovny na trhu?
  • měřit a analyzovat zákaznickou zkušenost (NPS, CES, CSAT aj.), interpretovat zpětnou vazbu a pomoci interním zákazníkům pochopit potřeby a očekávání klientů?
  • nacházet v produktech a procesech společnosti tzv. „pain points“, analyzovat je navrhnout a realizovat jejich odstranění?
  • připravit návrhy nových řešení a prototypy, včetně jejich testování s klienty a interními zaměstnanci?
  • pracovat s daty, nacházet v nich souvislosti, vysvětlení a argumenty?
  • navrhnovat a vést workshopy a design sprinty, podílet se na nastavení výzkumů se zákazníky podle potřeb nově vznikajících produktů a procesů?
  • se srozumitelně vyjadřovat a pracovat v češtině/slovenštině i v angličtině a najít s každým společnou řeč, pro niž je hlavní „nejlepší řešení pro klienta?

Kdo jsme my?

  • Jestli zatím odpovídáte „ano“, jsme ti, kdo na vás možná už čekají:)
  • Zapadnete mezi nás?
  • Jsme tým Řízení zákaznické zkušenosti, parta srdcařů, pro něž je důležité:
  • sledovat nové trendy a inovace a brát si z nich inspiraci,
  • neustále si zvyšovat odbornost v customer experience,
  • vidět vše očima klienta, vcítit se do jeho kůže a potřeb,
  • mít pozitivní přístup, otevřenost, zdravý selský rozum a sílu měnit věci k lepšímu.
  • Asi si všímáte, že se Generali Česká pojišťovna mění – je stále modernější, flexibilnější a digitálnější.
  • Nabízíme jedinečnou příležitost, abyste byl/a u její proměny a zanechal/a významnou stopu.
  • Jsme připraveni vám svěřit významnou oblast řízení zákaznických cest, ve které můžete zúročit a rozvinout svoje zkušenosti.

Co můžeme nabídnout?

  • Příležitost využít svoje CRM zkušenosti a spoustu jich získat navíc
  • Možnost nesmazatelně se zapsat do historie CRM ve skupině Generali
  • Fajn šéfa, který se těší na parťáka, co mu pomůže vymyslet a dodat customer journey koncept nové generace a další skvělé věci
  • Zázemí a stabilitu mezinárodní skupiny
  • Nadstandardní zaměstnanecké výhody, bohatý systém benefitů (5 týdnů dovolené, 5 dnů zdravotního volna, 2 dny na dobrovolnictví, 12 000Kč/rok v Cafeterii, příspěvek na stravování, příspěvky na penzijní a životní pojištění, sportovní a rodinné aktivity, výrazné zaměstnanecké slevy aj.)

Kdy? Kde?

  • Termín nástupu: dle dohody
  • Pracoviště: Praha 4 – Pankrác + práce z domova

Potkáme se?

  • Pošlete nám svůj životopis a pár vět, ze kterých pochopíme, že jste právě tím, koho hledáme. Děkujeme!.

Obrázek v inzerátu

detail-1