- kontinuální vylepšování zákaznické zkušenosti a procesu sjednávání platebních terminálů (online i na pobočkách).
- přinášet nové nápady a řešení v oblasti platebních terminálů směrem ke klientům a v rámci banky.
- analyzovat integrační závislosti mezi systémy v bance při implementaci změnových požadavků
- tvořit nová řešení v dopadových systémech včetně revize odhadu pracnosti a variant řešení
- být v kontaktu s našimi kolegy v bance. Budete šířit osvětu a novinky naší práce a budete s nimi vytvářet vztahy pro společnou spolupráci
- práce s daty - získávání podstatných vstupů, interpretace dat důležitých pro prioritizaci i správné nastavení. S těžšími úkoly Ti pomůže nás datový expert podílet se na mezinárodních projektech ve skupině Erste
Budeme si rozumět pokud:
- jste procesně a metodicky orientovaný na produkty banky
- umíte přeložit požadavky businessu do IT jazyka a umět je jednoduše a srozumitelně zaznamenat
- jste proaktivní, samostatní a máte schopnost nahlížet na daný problém ze široké perspektivy
- jste schopný/á vidět vše očima koncového uživatele, vcítit se do jeho kůže a potřeb
- jste schopen/na získat samostatně zpětnou vazbu koncového uživatele na vyvíjený produkt/službu nebo koncept
- jste komunikativní a nebojíte se prezentovat před ostatními kolegy nebo i před větším fórem
- nechybí vám schopnost samostatného řešení problému a týmové spolupráce
- zkušenosti s nastavováním procesů pro akceptaci platebních karet jsou více než vítány
U nás získáte:
- možnost realizovat svoje nápady a přinášet do týmu nová témata
- skvělé podmínky pro svůj rozvoj (interní i externí školení, konference atd.) a zároveň si budeš moct vyměňovat zkušenosti s partou lidí stejného řemesla.
- dělat zajímavou a zodpovědnou práci, která má smysl
- neustále se vzdělávat a posouvat svoje dovednosti
- realizovat se v oblasti akceptace karet a nakouknout do světla různých platebních metod.