být součástí týmu klientských služeb v Novém Jičíně, kde vyřizujeme různorodé administrativní požadavky plynoucí z přání a potřeb našich klientů? Přispívat k tomu, že se z České spořitelny stává bezpapírová banka? Stohy papíru u nás rozhodně nenajdete.
- přispívat k naplnění potřeb našich klientů prostřednictvím zpracování jejich požadavků
- přijímat žádosti od klientů nebo od pobočkové sítě
- rozvíjet svoji odbornost
Budeme si rozumět, pokud:
- máte prostor nám vypomáhat alespoň 20 hodin týdně
- máte dobrou znalost MS Office
- jste přátelská osobnost, která zapadne do rodinné atmosféry
- rád/a komunikujete s kolegy ať už napřímo, nebo po telefonu
- chcete, aby byly vidět výsledky Vaší práce a slyšet Vaše názory
- umíte být tím, kdo se nebojí práce a láká Vás reálná pomoc konkrétnímu klientovi
- je Vám vlastní zodpovědný a pečlivý přístup, ráda/a se učíte novým věcem a máte smysl pro humor
U nás získáte:
- krásné pracovní prostředí, kde vládne kamarádská atmosféra
- inspirativní kolektiv, od něhož se toho hodně naučíte
- vzdělávací programy, které se postarají o rozvoj vašeho osobního i profesního potenciálu
- zvýhodněný nákup zájezdů u Exim Tours, cestování vlakem (Leo Express)