BI Analytik do týmu Controllingu

Firma Generali Česká pojišťovna a.s.
Místo pracoviště Na Pankráci 1720 123 Praha Nusle 14000
Kontaktní osoba Eliška Zemanová eliska.zemanova@generaliceska.cz
RegionPraha
Baví vás práce s čísly, máte kladný vztah k datům a jejich interpretaci? Umíte analyticky přemýšlet, jste komunikativní a chcete se posouvat v prostředí jedničky na trhu?

Do našeho týmu Controllingu distribuce hledáme nového kolegu nebo kolegyni, který s námi bude mít na starosti správu, analýzu, reporting a controlling dat týkajících se provozních útvarů.

Nemusíte být expert, uvítáme i čerstvého absolventa. Hlavní je zájem a chuť se učit!

O čem bude vaše role:

  • Budete spolupracovat s datovým skladem (DWH) ohledně logiky uspořádání dat a struktury sestav, se kterými následně tým controllingu pracuje.
  • Čeká vás i reporting a plánování výkonů distribučních kanálů.
  • Své zkušenosti využijete i při tvorbě analýz nad detailními i souhrnnými daty.
  • Vaší rolí bude i získávání dat z DWH v požadované struktuře, jejich analýza a interpretace.
  • Ve spolupráci se zkušenějšími kolegy budete rozvíjet své znalosti SQL a Power Pivot.
  • Důležitá bude i komunikace s interním partnerem. Závěry a interpretaci budete předávat vedení jednotlivých distribucí.

Jak si vás představujeme:

  • Máte dokončené SŠ/VŠ vzdělání, ideálně matematického, ekonomického či technického zaměření. Pozice je vhodná i pro čerstvé absolventy.
  • Kontingenční tabulky Vám nedělají žádný problém, víte co je Power Query a Power Pivot.
  • Máte alespoň základy SQL a práce s ním Vás baví. Znalost R nebo Pythonu výhodou.
  • Vyznáte se v oblasti datové analytiky nebo datového modelování.
  • Jste analytický typ a libujete si v datech a práci s nimi. Na druhou stranu se nebojíte aktivní komunikace a prezentací výstupů.

Co vám můžeme nabídnout:

  • Zaučení a možnost se rozvíjet v oblasti controllingu, datové analýzy a programovacích jazyků.
  • Různorodou práci, při které se nebudete nudit.
  • Flexibilitu a homeoffice.
  • Přátelský tým kolegů, o které se můžete opřít, a super šéfa k tomu.
  • Propracovaný adaptační plán spolu s možností interního vzdělávání.
  • Zázemí stabilní a silné společnosti, ale zároveň inovativní prostředí a mnoho zautomatizovaných procesů – udáváme směr a snažíme se neustále posouvat vpřed.

… a taky rozsáhlé zaměstnanecké benefity:

  • 32 DNÍ VOLNA: 25 dní dovolené, 5 dní zdravotního a osobního volna a 2 dny na dobrovolnictví.
  • FLEXIBILITA A SMARTWORKING: Oceníte dřívější začátek nebo pozdější start? Pracujete raději z kanceláře nebo oceníte kombinaci s prací z domova? Nastavte si pracovní dobu, jak vám vyhovuje, a využijte možnosti Home office 2-3 dny v týdnu.
  • CAFETERIE: Bonus ve výši 12 000 Kč/rok. Benefitní systém Cafeterie vám přináší možnost relaxace, vzdělávání, dovolených, ale i péče o vaše zdraví. A to se vždy hodí!
  • STRAVENKOVÝ PAUŠÁL: Papírovým stravenkám již odzvonilo. Proto přispíváme 92 Kč za každý odpracovaný den přímo k vaší čisté mzdě.
  • POJIŠTĚNÍ SE SLEVOU: U nás „kovářova kobyla bosa nechodí!“ Máme pro vás životní pojištění v rámci pracovní smlouvy a slevy na produkty skupiny až do výše 50 %.
  • ABY NEBYLA NUDA: Multisport karta, běžecký klub, interní sportovní ligy, slevy u třetích stran nebo za kulturou se slevou.