BACK OFFICE - podpora obchodního týmu

Firma Manpower
Kontaktní osoba Martina Knoblochová
RegionPraha

Detail pozice

Co Vás bude čekat?

  • Vaším hlavním úkolem bude pomáhat a řešit podněty od našich zákazníků
  • Budete s klienty komunikovat telefonicky (příchozí hovory) a emailem
  • Pracovat budete v interních systémech, kde budete podávat žádosti o registraci vozidel do mýtných systémů a další žádosti
  • Budete blokovat palivové karty
  • Také Vás bude čekat kontrolování výpisů z banky, úhrad a faktur
  • Součástí Vaší práce bude archivace dokladů a administrativa s tím spojená
  • Důležitým úkolem bude spolupráce s ostatními odděleními napříč společností, zejména budete podporou pro obchodní zástupce – pestrost úkolů zaručena

Požadujeme

Co čekáme my od Vás?

  • Velmi dobré komunikační schopnosti
  • Orientaci na zákazníka
  • Alespoň 1 rok praxi na podobné pozici v zákaznickém servisu
  • Znalost MS Office (zejména Word, Excel)
  • Nezbytností na této pozici je schopnost zodpovědné, pečlivé a systematické práce, ochota učit se a rozvíjet se
  • SŠ vzdělání + angličtinu na mírně pokročilé úrovni
  • Znalost systémů Navision a TMS (Ticket Managemet Systém) je výhodou, nikoliv podmínkou

Nabízíme

Důvody proč se k nám přidat?

  • Vycházíme svým lidem vstříc - máme pružnou pracovní dobu
  • Vzdělávací a jazykové kurzy
  • Zvolíte si benefit – podle vašich potřeb – 2000 Kč měsíčně – stravenky nebo penzijní/ životní připojištění
  • Roční bonus
  • Necháme Vás odpočívat 5 týdnů
  • Pokud je ve vás potenciál, dáme Vám možnosti pro osobní růst
  • Odpočíváte také aktivně? Dáme Vám Multi-sport kartu!
  • Důležité jsou pro nás vztahy na pracovišti, proto vymýšlíme pro naše lidi různé akce na kterých se nejen poznáte, ale hlavně pobavíte
  • Víme jak důležité je se v práci občerstvit – máme pro vás ovoce, vitaminy, kávu, variace čajů...