Back office administrativa (DPP) - klientská data Hodonín

Firma Česká spořitelna, a.s.
Místo pracoviště Národní třída 3654 44 Hodonín Hodonín 69501
Kontaktní osoba Tereza Líznerová
RegionJihomoravský

Máte chuť:

  • být součástí našeho týmu v Hodoníně, který zpracovává klientská data spojená s rakouským zahraničním platebním stykem
  • pracovat s počítačem, naučit se jak kontrolovat klientská data v bankovních systémech
  • dozvědět se víc o zákulisí bankovního světa a získat praxi v administrativě ve stabilním mezinárodním centru sdílených služeb
  • podílet se na plnění cílů týmu

Budeme si rozumět, pokud:

  • máte prostor nám vypomáhat minimálně od 35h/měsíčně (limit odpracovaných hodin je 300h/kalendářní rok)
  • můžete pracovat od pondělí – pátku anebo i přes víkendy – záleží na vás jak si práci rozložíte
  • jste časově flexibilní, samostatný/á, pečlivý/á a zodpovědný/á
  • ovládáte PC na uživatelské úrovni (práce s dokumenty, MS Office, Emailem, internet, …)
  • máte mírně až středně pokročilou znalost anglického jazyka (důležitá je především pasivní znalost pro práci s emailovou komunikací)
  • máte znalost českého jazyka slovem i písmem

U nás získáte:

  • odměnu 130,- Kč/h
  • benefit: práce z Home Office (po dosažení požadovaných výsledků – po cca. 1 týdnu práce na pracovišti)
  • zaškolení na pracovišti v Hodoníně (trvá 3 až 5 dnů během pracovní dnů pondělí-pátek )
  • plánování směn na měsíční bázi
  • vzdělávací programy, které se postarají o rozvoj vašeho osobního i profesního potenciálu
  • šanci budoucího dlouhodobého uplatnění