Aplikační podpora - staň se IT specialistou/kou!

Firma Česká spořitelna, a.s.
Místo pracoviště Praha
Kontaktní osoba Klára Schilhartová
RegionPraha

Technologie, které u nás poznáte:

  • operační systém Linux a Windows 
  • dotazovací jazyk SQL a databáze Oracle 
  • skriptovací jazyky (Python, Perl, Bash) 
  • CI/CD pipeline (Jenkins, TeamCity) 
  • ticketovací nástroj ServiceNow 
  • projektový nástroj FUJIRA a znalostní databáze Confluence

Co u nás budete dělat:

Nejvíc času vám zabere odbavování incidentů, které padají do zmíněného ServiceNow. Tam zadávají kolegové tickety, když jim některá z appek nefunguje. Množství incidentů se mění jako počasí - někdy zataženo, občas trakaře. Prostě, rozhodně se u nás nebudete nudit.

Práce u nás ale není jen o řešení incidentů. Taky se budete podílet na vývoji nových funkcionalit a jejich nasazení během releasů. S tím se neodmyslitelně pojí i testování a následný monitoring toho, že všechno běží, jak má.

Při nahlášených incidentech a vývoji funkcionalit budete úzce spolupracovat s testery, vývojáři a analytiky, kteří jsou nedílnou součástí vašeho týmu.

Co by se vám u nás mohlo líbit:

Aplikační podporou to může jenom začít. Díky tomu, že budete v týmu plném odborníků i na další řemesla (tester, analytik, vývojář), se můžete postupně stát jedním z nich. Nebo se můžete naopak dál rozvíjet v expertize Service ownera a za čas se stát Service group ownerem. Tedy tím, kdo rozvíjí ostatní, je držitelem know-how, procesů a excelence. 

U nás to není jen o práci, dost si zakládáme na work-life balance. Nabízíme 42 dní placeného volna v roce a to už je velká paráda.