Jaká by byla vaše hlavní náplň práce?
- Telefonická registrace pojistných událostí našich klientů.
- Zodpovídání telefonických dotazů našich klientů k nahlášeným pojistným událostem.
- Poskytování informací o aktuálním stavu konkrétní pojistné události.
- Administrativní podpora týmů likvidace pojištění motorových vozidel.
- Práce v interních systémech.
Co je pro nás důležité?
- Zájem o klienta a proklientský přístup k práci.
- Dobré komunikační schopnosti.
- Zkušenosti s prací po telefonu výhodou.
- Uživatelská schopnost práce na PC.
- Výborná znalost českého jazyka.
- Zájem se dále vzdělávat.
Co Vám naopak můžeme nabídnout?
- Zaměstnanecký poměr s fixní mzdou a výkonnostní složkou.
- Pozice vhodná pro absolventa SŠ.
- Po domluvě s nadřízeným možnost částečně pracovat z domova.
- Práci v jedné z největších pojišťovacích společností v ČR.
- Bohatý systém benefitů (5 týdnů dovolené, 5 dní osobního volna, stravenkový paušál, benefitní systém Cafeterie v hodnotě 12 000 Kč/rok, Multisport karta, příspěvky na penzijní a životní pojištění, sportovní aktivity, slevy na produkty pojišťovny a partnerů...)
Doplňující informace:
- Sídlíme v Praze 4 na Pankráci.
- Nástup: dohodou
Těšíme se na Vámi zaslaný strukturovaný životopis v českém jazyce!
Obrázek v inzerátu
detail-5