Administrativní podpora/Back office HR

Firma Česká spořitelna, a.s.
Místo pracoviště Budějovická 1912 64b Praha Krč 14000
Kontaktní osoba Petra Brejchová
RegionPraha
Máte chuť:

  • administrativně podporovat své kolegy z HR (příprava pracovních nabídek, zadávání nástupů do systému, vystavování inzerce, aj.)
  • komunikovat s manažery či kolegy
  • být součástí skvělého kolektivu (trávíme čas ve společném open space)
  • poznat HR oddělení v korporaci
  • přispívat svými nápady k zefektivnění administrativních procesů

Budeme si rozumět, pokud:

  • umíte prioritizovat a máte zkušenosti z administrativní pozice (podmínkou)
  • zvládáte několik úkolů najednou a proaktivně řešíte problémy
  • jste zvyklý/á na každodenní práci v systémech (ten náš vás naučíme)
  • vás jen tak něco nevyvede z míry a umíte pracovat ve stresu
  • se chcete i do budoucna rozvíjet v administrativě
  • můžete nastoupit k 1.3.2023
  • vám nevadí agenturní zaměstnání na dobu určitou

U nás získáte:

  • práci, která vás bude bavit a rozvíjet
  • profesní perspektivu v zázemí mezinárodní banky
  • po zaškolení možnost pracovat částečně z domova


Pro naše externí kolegy nabízíme tyto benefity:

  • 42 dnů volna (25 dní dovolené, 5 dní zdravotního volna bez udání důvodu, 1 den volna navíc každý měsíc pro skvělý work-life balance)
  • 120 Kč za odpracovaný den ve stravenkách - plně hrazené zaměstnavatelem
  • příspěvek 9 600 Kč do Cafeterie (možnost Multisport karty)