Administrativní brigáda do týmu Náboru

Firma Česká spořitelna, a.s.
Místo pracoviště Praha
Kontaktní osoba Petra Brejchová
RegionPraha

Máte chuť:

  • administrativně podporovat své kolegy z HR (příprava pracovních nabídek, zadávání nástupů do systému, vystavování inzerce, aj.)
  • pracovat cca 20 hodin týdně (každý den minimálně 3 hodiny) 
  • komunikovat s manažery i kolegy
  • být součástí skvělého kolektivu (trávíme čas ve společném open space)
  • poznat HR oddělení v korporaci
  • přispívat svými nápady k zefektivnění administrativních procesů 

Budeme si rozumět, pokud:

  • umíte prioritizovat a máte zkušenosti z administrativní pozice (podmínkou)
  • zvládáte několik úkolů najednou a proaktivně řešíte problémy
  • můžete pracovat každý všední den, min. na 3 hodiny (možnost 2-3 dny v týdnu po zaškolení home office) - rozložení pracovní doby je na dohodě
  • jste zvyklý/á na každodenní práci v systémech (ten náš vás naučíme)
  • vás jen tak něco nevyvede z míry a umíte pracovat ve stresu
  • se chcete i do budoucna rozvíjet v administrativě 
  • můžete nastoupit ihned, nejdéle do konce roku

U nás získáte:

  • práci, která vás bude bavit a rozvíjet
  • profesní perspektivu v zázemí mezinárodní banky
  • po zaškolení možnost pracovat částečně z domova
  • práci na DPČ - dlouhodobá brigáda